archongamer Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Som topic sier er jeg på jakt etter filmer med disse to geniale skapningene. Har allerede en god del på VHS, men vil gjerne ha fler. Vet noen om disse finnes på DVD?? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Amazon har, men det er sone 1. Skal lete litt mer for å se om jeg finner sone 2 EDIT: Fant ingen på sone 2, men Platekompaniet.no har de samme filmene, hvis du foretrekker å handle litt "nærmere" Endret 28. april 2006 av JacEr Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Ah.. takker så meget. Soner har aldri plaget oss før så Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Bare meg eller har prisen blitt litt vel høy?? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Bare meg eller har prisen blitt litt vel høy?? 6005855[/snapback] 7 timer R&S for kr300 høy pris? Synes egentlig ikke det er ille, men du sparer vel rundt NOK100 på å bestille fra f.eks. Amazon.com. Og det er bare Season 1&2-boksen du trenger (+ eventuelt Lost Episodes); John Kricfalusi hadde lite med de andre sesongene å gjøre. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 hehe.. ja jeg synes ikke det var dyrt, men ut fra siden dems så det ut som de tok 29 900 pr. film bare John K er kongen og det er vel egentlig Pilot episoden jeg er ute etter mest da jeg aldri har sett denne, bare hørt den er bra.. Happy helmet og Sven Hoek er også fine, og de er jo også på Sesong 1 eller hur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå