Gå til innhold

Ta av CPU vifta for rens

Løve

Anbefalte innlegg

Hei

Går det ann å kun ta av CPU vifta og ikke kjøleren for å kunne komme til oppi kjøleren for å rense den? Regner med at det er en del støv der og at den trenger en vask, men orker ikke ta av hele kjøleren for så å ta på ny goop og helvete. Er det evnt. noen andre måter å rengjøre CPU vifta og kjøleren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Går det ann å kun ta av CPU vifta og ikke kjøleren for å kunne komme til oppi kjøleren for å rense den? Regner med at det er en del støv der og at den trenger en vask, men orker ikke ta av hele kjøleren for så å ta på ny goop og helvete. Er det evnt. noen andre måter å rengjøre CPU vifta og kjøleren?

6005145[/snapback]

Har du vanlig boxed kjøler som følger med pcen, er det bare å skru ut vifta med fire skruer. :thumbup:

(NB: det kan være en del støv mellom aluminiums "finnene", og jeg anbefaler at dette blir tatt bort på en eller annen måte, hvis det er støv mellom dem da)

Lenke til kommentar

Har boxed ja.

Tar nok en rens i morgen på vifta da. :) Tenkte å klokke litt også, og da går det dårlig med en ulldott av en vifte som kjøling. :) Er vel greiest å få ut småstøv med trykkluft så jeg må få kjøpt meg en boks med det på Biltema.

Endret av Solar
Lenke til kommentar
Har boxed ja.

Tar nok en rens i morgen på vifta da. :) Tenkte å klokke litt også, og da går det dårlig med en ulldott av en vifte som kjøling. :) Er vel greiest å få ut småstøv med trykkluft så jeg må få kjøpt meg en boks med det på Biltema.

6005224[/snapback]

Hvis det ikker er for mye støv derm så fungerer det å blåse. (så lenge du ikke spytter på hovedkortet da :!:.

Men trykkluft er flott det og! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...