Løve Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hei Går det ann å kun ta av CPU vifta og ikke kjøleren for å kunne komme til oppi kjøleren for å rense den? Regner med at det er en del støv der og at den trenger en vask, men orker ikke ta av hele kjøleren for så å ta på ny goop og helvete. Er det evnt. noen andre måter å rengjøre CPU vifta og kjøleren? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hvordan kjøler har du da? Boxed?.. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hei Går det ann å kun ta av CPU vifta og ikke kjøleren for å kunne komme til oppi kjøleren for å rense den? Regner med at det er en del støv der og at den trenger en vask, men orker ikke ta av hele kjøleren for så å ta på ny goop og helvete. Er det evnt. noen andre måter å rengjøre CPU vifta og kjøleren? 6005145[/snapback] Har du vanlig boxed kjøler som følger med pcen, er det bare å skru ut vifta med fire skruer. (NB: det kan være en del støv mellom aluminiums "finnene", og jeg anbefaler at dette blir tatt bort på en eller annen måte, hvis det er støv mellom dem da) Lenke til kommentar
Løve Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Har boxed ja. Tar nok en rens i morgen på vifta da. Tenkte å klokke litt også, og da går det dårlig med en ulldott av en vifte som kjøling. Er vel greiest å få ut småstøv med trykkluft så jeg må få kjøpt meg en boks med det på Biltema. Endret 28. april 2006 av Solar Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Har boxed ja. Tar nok en rens i morgen på vifta da. Tenkte å klokke litt også, og da går det dårlig med en ulldott av en vifte som kjøling. Er vel greiest å få ut småstøv med trykkluft så jeg må få kjøpt meg en boks med det på Biltema. 6005224[/snapback] Hvis det ikker er for mye støv derm så fungerer det å blåse. (så lenge du ikke spytter på hovedkortet da :!:. Men trykkluft er flott det og! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Haha, ga CPU kjøler en rens, og satans så mye støv det var. Hele kjøleribba var en stor dott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå