danibjor Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hei. Jeg har ip-telefon hjemme og ønsker og kunne bruke den fra mobilen når jeg er i en trådløs sone. Da mobilen har innebygget trådløsnett vil det jo være genialt og kunne benytte seg av abonemanget fra ip-telefon på mobilen hjemme. Er det noen som vet av en VoIP client som kjører på Series 60 plattformen? Har google't litt rundt, men klarer ikke å finne noe. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Hei! Det finnes ingen løsning på din telefon enda, da du ikke kan legge in sip profiler slik Nokia E60 kan. Men IP24/Briiz kommer med en løsning med en applikasjon om kort tid. http://www.woize.com som jeg selv bruker på en Nokia E60 og en i-mate SP5 kommer også med en Symbian klient om noen uker. Og Skype jobber også med dette. Endret 28. april 2006 av ebbe77 Lenke til kommentar
danibjor Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 ... da du ikke kan legge in sip profiler slik Nokia E60 kan. Jeg har noen instillinger på telefon for å legge inn SIP profiler, men det spørs om telenor liker at jeg legger inn OneCall ip-telefon min her.. Får uansett ikke dette til å fungere pr. nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå