Bruker-28027 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Hei! Har en CD-spiller og 2 6x9 tommere høytalere. CD-spilelren har ISO-kontakt, noe jeg aldri har brukt før. På tidlgiere cd-spillere jeg har koblet i bler er det bare å koble høytalere inn på den ene enden av en "palst skøte", for så å koble kabelen fra høytalerene inn på den andre. Hvordan skal jeg få koblet høytalerne inn på ISO kontakte? Ved å se på dette bildet fra biltema (http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=78501), ser jeg ikke hvordan man skal kunne koble kontaktene fra hløytalerne inn her. Noen som vet hvordan? Er det dette kabelsko er til, for å koble direkte inn på ISO? Endret 28. april 2006 av jarandm Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hei!Har en CD-spiller og 2 6x9 tommere høytalere. CD-spilelren har ISO-kontakt, noe jeg aldri har brukt før. På tidlgiere cd-spillere jeg har koblet i bler er det bare å koble høytalere inn på den ene enden av en "palst skøte", for så å koble kabelen fra høytalerene inn på den andre. Hvordan skal jeg få koblet høytalerne inn på ISO kontakte? Ved å se på dette bildet fra biltema (http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=78501), ser jeg ikke hvordan man skal kunne koble kontaktene fra hløytalerne inn her. Noen som vet hvordan? Er det dette kabelsko er til, for å koble direkte inn på ISO? 6004676[/snapback] Det du har link til der, kalles en ISO kontakt. Nye cd-spillere har ikke de festene til strøm og høyttaler som bilen er levert orginalt med. Derfor er det utviklet en ISO-kontakt. da setter du den ene enden på bilen sin orginale strøm og høyttaler kabler, og den andre enden i den nye cd-spilleren. Skjønte du det? Når det gjelder høytalerene, så regner jeg med det er lagt opp høytalere orginalt i bilen din? Der er det bare å bytte høytalere, beholde de orginale ledningene. For de lednignen blir da koblet gjennom ISO kontakten og inn i cd-spilleren. Skal bare være plug and play. Kan prøve å forklare nærmere om det er noe mere du lurer på. Håper dette gjorde deg noe klokere. Mvh Anders Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 driver med samme greie jeg og, Spørsmålet er, Hvordan kobler de alle de ledningene i en slik ISo kontakt? Kan man feilkoble?Og hva vil dette forårsake? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det snakk om en iso kontakt som går ut i løse ledniger, eller en som går ut i en "kontakt"?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå