Gå til innhold

Halo 3 vises på E3 (!?)

Döden

Anbefalte innlegg

"The rumour seems to be confirmed more, Halo 3 could indeed make its first appearance at the time of E3 2006 in a few weeks in the United States. Indeed, the magazine in line, IGN, learned today, near independent sources having recently discussed with Microsoft, that the title of Bungie will be presented in the form of a one approximately two minutes duration video at the time of the conference of Microsoft which will be held Tuesday May 9. Our team will be on the spot to cover the event."

Jeux.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS3 tror jeg ikke har så veldig mye å skyte med enda, med det faktum vi ikke har fått noen virkelig dato når de sender den ut. 2006 varer helt til jul og titlene som gis ut når konsollen for første gang går ut tror jeg blir begrenset. X360 har mer tak i gresset i motsetning til PS3 og Wii som derimot enda ikke har landet... Det jeg sier er at x360 kommer til å få ganske stor publisitet i år på E3 pga at fryktelig mange spill er under utvikling for dem nå. :)

Lenke til kommentar
Vel, Halo2 hadde noen nye elementer som dual-wielding, borde kjøretøy, ta "kanontårnet" i et kjøretøy mens en NPC kjører og spille på Covenant siden.

6005566[/snapback]

Det er sant, og dette var kult. Men masse andre ting dro ned, slik at det ble et dårlig spill -merk: Kontra Halo 1.

Har noen av dere prøvd å hive en plasma granat på den siste bossen? Det føles bare HELT, HELT FEIL :no: . Det er så stygt at du får lyst til å skru av xbox'n og gå.

Lenke til kommentar

Oioi? Jeg skjønner ikke hvordan folk som har spilt 1 level av HALO2 kan si at det ikke er noen annen forskjell enn grafikk fra HALO1 til HALO2 :dontgetit:

Det er etter min mening en ypperlig etterfølger, som ikke burde vært gjort på en annen måte enn slik det er gjort.

Uansett, dersom de viser frem HALO3 skal jeg "slippe" alt annet jeg har av info, og se på traileren i spenning. HALO3 må være spillet jeg gleder meg mest til av noe annet... mye pga en nesten garantert dyp Live del også.

Lenke til kommentar

det er nesten skummelt hvor mye eg gleder meg til den traileren :dribble:

håper ikke det blir skuff med tanke på at halo2 E3 traileren var drit fett, men spillet ikke var så bra som traileren hintet til.. ikke misforstå, synes halo2 er dritfett! men traileren ga inntrykk av at det kunne vært mye bedre, mer tid på jorden osv...

Endret av 3000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...