Christian86 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Oppsett for maskinen MSI mATX K8mm-v 512mb ddr Ati Radeon 7000 Happauge PVr-150 Samsung 52x CD-spiller Diskettstasjon 2x sata pci kort Problembeskrivelse Skal legge inn mediacenter, men følgende problemer oppstår: under booting får jeg ikke alternativet Boot from disk, den hopper gjennom alt standard og går rett til loading av det gamle systemet. Jeg får altså ikke starte prosessen. dersom jeg velger å starte det gamle systemet, for så å legge det nye via windows, så skjer følgende: Skjermbildet som viser alternativene en kan bruke blanker ut innstallering av windows, og prøver jeg å trykke på alternativet så får jeg en klikkelyd. noen som har forslag? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Du har sjekket bootrekkefølge i BIOS? Hvis du har flere disker så bør du uansett koble vekk alle unntatt den du skal installere på. Sjekk så bootrekkefølgen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Du har sjekket bootrekkefølge i BIOS? Hvis du har flere disker så bør du uansett koble vekk alle unntatt den du skal installere på. Sjekk så bootrekkefølgen. 6005069[/snapback] det var vel det eneste jeg ikke gjorde *oops* Er bare den disken. Skal prøve nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå