chariot Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hei og hopp, jeg lurer på om noen av dere har noen erfaring med 1,6 volt biosmod for 7800GT serien? Jeg har klart å fått nibitor til å lagre en bios med 3d 1,6 volt istedet for 1,5 volt. Kan noen gi meg litt informasjon om dette om de har, og sånn ca hvor mye temp økning 0,1 volt gir. Svar takkes. Mvh. Rise Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 1.4 til 1.6, det syns jeg begynner og høres skummelt ut altså 1.5 kan vel saktens være skummelt nok Lenke til kommentar
chariot Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Vel, jeg prøvde. Det endte med at jeg kunne klokke en del høyere enn 1.5 men artifactene startet sånn ca på samme nivå som 1.5 nektet å klokke mer, men atitool klarte ikke å registrere at det var artifacts, jeg kunne se de selv. Ikke vet jeg hvorfor. Tempraturen ble bare 5 grader høyere. Men jeg har vifte bak skjemkortet og som blåser på det. Mvh. Rise Endret 29. april 2006 av chariot Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har du målt vcore med multimeter til 1.6 etter biosmod? Har jeg har lest flere steder at 1.5 er max spenning man får ut av en biosmod. Lenke til kommentar
chariot Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har nok ikke det, regner med derfor alle artifactene begynte på samme plass som 1.5 nekta å klokke mer. Så den prøvde sikkert å fore med 1.6 volt med enda opp med 1.5 ca. Mvh. Rise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå