Spydleif Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Har hatt lappen (klasse B) i litt over 3 år og mopedførerbevis i 6 år og vurderer å ta lettsykkel lappen. Er det da slik at jeg må ta x antall kjøretimer for å lære ting jeg allerede kan, eller holder det med oppkjøring/teori? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Hei. for det første så ser jeg ikke grunnen til å ta lettsykkel lappen når du fint kan ta mellomklasse\tung lappen. det vill ikke bli dyrere eller spesielt mye vanskeligere. du må gjennom X antall timer men det kan jo kortes ned om du har erfaring nokk. du må ha langkjøring, forbikjøring, teori og etter den nye ordningen, X antall timer på bane. moped kan overhodet ikke sammelignes med motorsykkler så du må nokk vente deg et ganske stort beløp du må ut med. Endret 30. april 2006 av Evil Knivel Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Å kjøre opp for A1 vil ikke være noe annet enn dumt Du er ikke voksen og så kjøper deg en "moped" og kjører rundt med. Kjøp deg en 600 ccm sykkel eller noe sånt, og kjør opp for klasse A Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg trodde da man fikk A1 automatisk, når man tok kl.B? Eller ble det slutt på det samtidig som det ble slutt på at man fikk C1(?) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg trodde da man fikk A1 automatisk, når man tok kl.B? Eller ble det slutt på det samtidig som det ble slutt på at man fikk C1(?) 6023141[/snapback] Er lenge siden det ble slutt på det. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Må nok ta en del kjøretimer ja, sånn at du lærer deg å beherske sykkelen. Kjøre rundt kjegler, åttetall, stoppe på en viss avstand med passasjer osv. Er veldig forskjellig å kjøre en motorsykkel på flere hundre kilo, enn en moped Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå