Tormis Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hei, Jeg har nå hatt en chippa xbox i snart to år og er glimrende fornøyd. Jeg har brukt den mye til å se nedlastede tvserier og filmer på, og jeg har da lastet det end på pcen og overført ved hjelp av Qwix. En kompis lånte boxen av meg, og etter at jeg fikk den tilbake vil det ikke komme opp noe ipadresse. Det eneste som står nede i venstre hjørnet(jeg bruker Avalaunch) er "0.0.0.0.0 Err". Han mener han ikke kan huske at han har gjort noe, og dermed sitter jeg med skjegget i postkassa og får ikke sett den nye sopranosepisoden.... Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan få fikset dette? Lenke til kommentar
CIder Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Han har ikke fiklet med "use static IP" innstillingene? Lenke til kommentar
Tormis Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 problemet er at jeg ikke helt vet hva det stod på før han fikk den. Hva er det vanlig at det står på? Jeg har bredbånd, og har tidligere bare fått IP automatisk ved hjelp ac DHCP eller hva det nå heter(Er på jobb nå, så jeg kna ikke si det sikkert:) ) Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 problemet er at jeg ikke helt vet hva det stod på før han fikk den.Hva er det vanlig at det står på? Jeg har bredbånd, og har tidligere bare fått IP automatisk ved hjelp ac DHCP eller hva det nå heter(Er på jobb nå, så jeg kna ikke si det sikkert:) ) 6004821[/snapback] Egentlig så er det det samme hva slags IP det er bare det er noe som avalaunch godtar. Altså du endrer IPen til static IP og så skriver du inn 192.168.0.2 og endrer pcen sin IP til 192.168.0.1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hvis du har en DHCP hjemme må du sette til Dynamisk da. Da får den rett IP range, og du slipper å knote å skifte på PC'en din - slik som cissaman foreslår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå