AnaXyd Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Først til moderatorer: Flytt dette hvis det er postet i feil emne! Så! Folkens, noen som har en guide til dropmodding? En norsk guide? Og kan noen forklare eksakt hva det gjør? Å stabilisere Vcore spenning? Er det alt? EDIT: Det er et ASUS P4P8X hk jeg bruker Endret 30. april 2006 av AnaXyd Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Jeg bumper litt jeg... Er nysgjerrig på hvordan man gjør det! Har tittet rundt her på forumet også, men henviser ikke til noen slags guide.. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Du må først finne hva slags [/b]strømkontroller du har på kortet ditt (den sitter ved socketen, markert her med en svart 4-kant): Hvis det er av samme typen som P4P800-kortene, kan du sannsynligvis bruke en P4P800-guide - denne finner du lett på nettet. Bruk google. Sannsynligvis er droop-mooden lik på begge kortene - men sjekk dette nøye først! mvh r.- Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Aha! Jeg noterte opp det som stod på den, og det er som følger: ADP3180 J 0313 214337.1 Så... er den lik mon tro? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Vel, googla litt rundt, og fant denne linken: http://www.malvescorner.com/p4p800.html Men, den er blitt lagt ned, og jeg fant ikke flere... Noen som veit om en? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Her er en link til droopmod på P4P800 deluxe, men antar at modden er den samme på ditt kort - kontrolleren er iallefall den samme. Bruk en 50Kohm variabel motstand over pin 17 og 18, eller transistoren på Hell-Fire/Malves sine bilder (lettere å lodde på). Sett motstanden til 28Kohm før den loddes på. Varier motstanden litt opp og ned til du har minimert droopen. mvh r.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå