finfyr Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Om en skal se film på tv'n er det en del innstillinger som må endres, og dette er litt kjipt å endre hver gang en skal "se" pc'n på tv. Lurte på om noen visste om en måte å lage en slags snarvei, så en slipper å gå inn på innstillinger, avansert, nvidia osv... Sikkert flere som kunne tenkt seg hjelp til dette! Om jeg kloner, får jeg heller ikke sett filmer på tv samtidig som jeg ser på pc monitoren. Noen tips her? På forhånd takk! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Ingen som har noen tanker om dette? Fint om noen kunne kommet med et par tips:) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Tvtool, trenger jeg å si mer. Koster penger men ta en titt på demoversjonen. Løser sansynligvis alle dine problemer med nvidia og tv Lenke til kommentar
Chill Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 TvTool virker ikke på alle mx kortene :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå