Svendsen Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hvordan kommer jeg meg på den, de vil jo ikke slippe meg om bord og hvis jeg prøver å slå meg inn så tiltrekker jeg meg for mye oppmerksomhet [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-11 13:26 ] Lenke til kommentar
christt Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Gå inn i huset bak deg, ned i kjelleren der finner du en matros uniform. Lenke til kommentar
SprengtLegobil Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Prøver her før jeg evt. starter en ny post.. Jeg finner ikke pistolen som skal være gjemt på dassen. Dette er oppdrag 14-04 "steamboat". Har funnet 2 dasser, en på hver side av båten på 1. dekk. I den ene dassen ligger det en bøtte, men finner ikke noe pistol som jeg skal drepe han duden med. Har ellers gått rundt på hele båten og prøvd det meste; åpne dører og snakke med folk. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Det skal sitte en matros i en stol spør han. Han sier at du skal snakke med en eller annen fyr som valser rundt der et sted, han er matros han også og kommer muligens gående bortover samme gang. Du må spørre han to ganger før han gir deg nøkkelen og love at du vasker dassen i tillegg. Der finner du pistolen inne på rommet som det henger skilt utenpå. "Captain has the key" eller noe sånt. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Det er ingen pistol ombord, men ei bøtte. Dette er våpnet. Bare gå bak den stuten og deng løs! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Det er feil. Det er en pistol på den dassen som du må ha nøkkel for å komme inn. Snakk med han karen som valser rundt ved den andre dassen. Han har nøkkelen. Lenke til kommentar
SprengtLegobil Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-11 14:26, skrev skyline:Det er ingen pistol ombord, men ei bøtte. Dette er våpnet. Bare gå bak den stuten og deng løs! lol... Det har jeg faktis prøvd, funka ikke no særlig Lenke til kommentar
SprengtLegobil Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg kom meg videre.. Takk for tipset folkens! Lenke til kommentar
skyline Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-11 14:45, skrev zn00ker:Det er feil. Det er en pistol på den dassen som du må ha nøkkel for å komme inn.Snakk med han karen som valser rundt ved den andre dassen. Han har nøkkelen. Å f*en! Ikke kødd! Finnes det en pistol????? Jeg fant bare ei bøtte jeg. Hmmm, tenkte jeg, d går jo ann å prøve. D gjikk helt fint jeg dengte løs med bøtta, han begynte å springe, jeg sprang etter og dengte løs, pluttselig lå`n flat! Mission accomplished! Dæven! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå