monstermax Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg har lyst på en ekstern brenner, og lurer på hvilken jeg skal kjøpe. Noen råd? Jeg tenkte på en Plextor 40/12/40U. Er dette en god brenner, eller finnes det noen bedre? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Tror ikke du kommer til å bli misfornøyd med den brenneren der nei. Sålenge du er klar over hvordan eksterne brennere fungerer og at du sannsynligvis ikke vil få en aktuell hastighet på 40X. Lenke til kommentar
monstermax Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Forskjellen på feks 24x og 40x er jo ikke allverden, men hva mener du med "Sålenge du er klar over hvordan eksterne brennere fungerer"? USB er da "plug and play"? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 hvis målet er å flytte data hadde jeg seriøst tenkt på å kjøpe meg en harddisk-holder, koster 1300 kr på komplett, med usb2 og firewire. hvis du bare er interessert i en brenner, hvorfor ikke kjøpe en intern brenner? *hate cdbrennere nesten like mye som floppydisk* Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Monster: Quote: Vi satt som vanlig inn 40x-plater fra Verbatim og valgte "Gone In 60 Seconds.avi" som er på 671 236 KB. Dette ble unnagjort på 2 minutter og 38 sekunder (28,32x), noe som er 8 sekunder raskere enn det PX-4012A greide. Legger vi til Lead-In/Out så havner vi på 3 minutter og 20 sekunder, noe som tilsvarer et snitt på 22,37x. Dermed er det fortsatt langt opp til de raskeste 40x-brennerene. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 testa den usb2-firewire saken klarte 4gb på litt under 4 min ved bruk av firewire, dvs ca 17mb/sek, eller 113x brenning (ikke noe lead in/out tid :smile: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå