Gå til innhold

Sterkeste vare man kan kjøpe som 18-åring?

haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apropos... noen i Bergensområdet (fotrinnsvis i nærheten av Lagunen) som vil kjøpe whisky for en stakkars 18-åring? :whistle:

6004274[/snapback]

Befinner meg i Laguneparken akkurat nå, men til du blir 20 får du klare deg med Irish Cream eller noe slikt :tease: (kan man forresten kjøpe likør som 18-åring?).

Hvis målet er å bli mongo drita klarer du det like fint med rødvin.

Lenke til kommentar

Målet mitt er å kjøpe Red Label sånn at jeg kan drikke whiskycola, noe som faktisk er godt. Har en helflaske smirnoff liggende hvis jeg vil drikke meg drita..

Man kan kjøpe en del likør som 18-åring, ja.

Edit: Dårlig gjort å ikke kjøpe til meg, da. Kan være der kjapt. ^^

Edit2: Han logget av, fikk ikke engang prøvd å overtale. Så frekt. ;p

Jaja, hvis noen gidder, så er det bare å sende en PM.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
om du kjøper for prosentens skyld, få noen til å kjøpe 40/60% til deg istede da vell.

6004269[/snapback]

Det har seg slik at jeg har en søster på 18 år, så det kan være greit å "bruke" henne. Det må jo smake godt også, men det er jo individuelt så lot vær å spørre om hva som smaker godt og ikke :)

Takk, kjehaako. Kjøpte bare cider og øl i dag, men kjekt å vite til andre ganger.

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Skal du drikke den dritings, kjøper du denne.

Ikke spesielt godt, spyr om du drikker for mye av det, og bakrusen er noe dritt.

Dette, derimot. Godt, men det som er med whisky, du skal egentlig ikke sitte å drikke det som faen. Da en slurk av og til. Da er det godt, blir det i overkant er det ikke så godt. :)

Du kan også prøve deg på sterkøl. - Dette er ale, dvs øl tappet rett fra fatene. (sånn gjorde de det i England i alle fall. ;))

Serveres lunket. :)

Må dog stå i noen uker før du kan drikke det. Mye groms. Er ikke pausterisert. Lagd på gamlemåten. :)

N3m0 er en fin båt som lærer meg mye.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Denne blirru passe pussa av. Har kjøpt den selv en del ganger, den smaker hore i motvind, så en flaske cola er ikke dumt å kjøpe.

6004767[/snapback]

Drikker du den fra flaska smaker den nesten iste, men med ein gang du får den i glas smaker det bajaz. Tips lexzm.

Lenke til kommentar
Målet mitt er å kjøpe Red Label sånn at jeg kan drikke whiskycola, noe som faktisk er godt. Har en helflaske smirnoff liggende hvis jeg vil drikke meg drita..

6004308[/snapback]

Red Label og Cola er msibruk. Der er Rom du bruker med cole (Cuba Libre). Red Label er Whiskey og skal ikke blandes med annet enn is (on the rocks), vann, eller selters.

Edit: Dårlig gjort å ikke kjøpe til meg, da. Kan være der kjapt. ^^

Edit2: Han logget av, fikk ikke engang prøvd å overtale. Så frekt. ;p

6004308[/snapback]

Du kan ikke kalndre noen for at de holder seg til norsk lovverk. Han kunne få bøter eller anne straff for å hjelpe deg. Her har du en egoistisk holdning.

Lenke til kommentar
Blah, dere svarte ti minutter for sent. ;) Jeg endte opp med å kjøpe en Kalinka 22 og håper at den er brukbar.

6005309[/snapback]

Utvanna Vodka. Helt brukbar med noe blandevann. Har kjøpt den noen ganger. Men syns Koskenkorva sin Vodka under 22% er litt bedre..

Den whisky'n visste jeg ikke om. skal prøve den imorra tror jeg.

Lenke til kommentar

på vinmonopolet.no, når jeg går for å registrere meg, så ber de om fødselsdato. blir dette sjekket?

vis ja, går det ann å skrive en annne fødselsdato?

og siste: kan jeg registrere på mamma, uten at henne får vite det?

vet at dette ikke er lov eller lignende, men håper ikke folk er så nøye her på forumet :p

Ja, dette er ikke riktig tråd å spørre om dette, men siden dere likevell referer til vinmonopolet sin side, håpet jeg kanskje at noen kan svare :) orker ikke lage en ny tråd :)

Endret av alex91
Lenke til kommentar

Altså. Når du registrerer må du nok oppgi fødselsnr... Når du bestiller må du oppgi kortnr.

Håper ikke du ønsker å ødelegge ditt forhold til mor den kommende tiden for et par flasker sprit (som moren din uansett finner ut at du har skaffet).. Regner med at hun ikke er totalt hjerneskada og senil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...