sablabra Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tror vi har konkludert før med at ACfluid er svindel og makkverk som virker å framprovosere alger fremfor å forhindre dem, som treffende nok faktisk er produktets eneste oppgave! 6158991[/snapback] Det er vel først og fremst for å hindre korrosjon(?) Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) for å være på den sikre siden.... 6155396[/snapback] Det der fungerer ganske enkelt ikke i praksis. Med 3 kobber-blokker og algdrepende middel i vannet ble mitt system utrolig møkkete. Med litt kjøleveske i fungerer det utmerket etter rens og bytting av slanger. Pen lyseblå farge og rent. Endret 23. mai 2006 av Babelfisken Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 ikke dermed sagt at det var alger. du renset antagelig ikke radiatoren din? hørt om mange som har kjøpt på kun destillert vann lenge uten problem. bare man gjør ting grundig nok første gangen får man ikke problemer! Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Når jeg reset systemet sist kastet jeg bare slangene. Det ble for mye jobb å vanske dem rene. Brukte som Skrue sa none skjer edik i vann som jeg lot systemet gå i. Brukte bateri vann for å vaske systemet etterpå. Nå kjører jeg den magiske 10/90 løsningen å det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå