Vrengtpolvott Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 YEAH! Nettopp funnet en plass i Trondheim hvor de selger den fantastisk gamle, og nyyyydelige brusen Flux Soda!! Dette er en stor dag for meg da jeg ikke visste at den fantes lenger!! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Det hørtes veldig kjent ut. Lurer på om ikke jeg drakk noe sånt da jeg var liten. Kan du slenge ut et bilde av ei flaske? Jeg tror jeg husker etiketten; Svart bakgrunn, fargerike bobler, og gul skrift. Stemmer det? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Det hørtes veldig kjent ut. Lurer på om ikke jeg drakk noe sånt da jeg var liten.Kan du slenge ut et bilde av ei flaske? Jeg tror jeg husker etiketten; Svart bakgrunn, fargerike bobler, og gul skrift. Stemmer det? 6006273[/snapback] Det er det jeg husker å, du finner denne brusen på mange butikker da, Rema1000 har dem hvertfall her. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Seriøst!?! The nostalgia! Hvor hvor hvor? Lenke til kommentar
v0id Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 på St. Elisabeth har de en gammel automat med Flux. Hadde iaffal det for noen måneder siden. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Står 2 kasser med denne fantastiske brusen i kjelleren. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 kom til brundalen v.g.s i trondheim , der står det en automat med flux i kantina =D Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 http://www.ølkongen.no/utsalg.htm Jaja, du får vel bare bestille noen kasser derfra da.. ^^ Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 De har den på gran også koster 5,5/flaska Har.. tja. 10 flasker med det hjemme ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå