miig Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Mista/rota bort selvfølgelig cd-keye til Windows XP. Hadde egentlig tenkt og legge det inn på nytt igjen, men da trenger jeg jo cd-keyen. Har kikka innom "kontrollpanel --> system" og funnet noe som ligner en cd-key der. Bildet ligger som vedlegg. Kan noen bekrefte eller avkrefte om det er dette tallet som er den virkelige cd-keyen? Cd_key.bmp Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 nei, det er ikke cd-keyen, men en slags produkt-id.. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Mista/rota bort selvfølgelig cd-keye til Windows XP. Hadde egentlig tenkt og legge det inn på nytt igjen, men da trenger jeg jo cd-keyen. Har kikka innom "kontrollpanel --> system" og funnet noe som ligner en cd-key der. Bildet ligger som vedlegg. Kan noen bekrefte eller avkrefte om det er dette tallet som er den virkelige cd-keyen? 6003924[/snapback] Nei, dette er produkt IDn din. Vet ikke om det er mulig å finne cd-nøkkelen manuelt. Den er ikke lagret i klartekst i registeret. Vet det var et program kalt 'WindowsXP Product Key Viewer' en gang der du kunne finne cd-nøkkelen på systemet ditt. Vet ikke om det går å få tak i enda, eller om det i det hele tatt er lovlig. Endret 28. april 2006 av rwu Lenke til kommentar
kizen Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hei, last ned AIDA32 download aida32 Gå inn på Software og under Licenses finner du alle lisensene til alle programmene som er innstalert. God helg Lenke til kommentar
miig Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Hei, last ned AIDA32 download aida32 Gå inn på Software og under Licenses finner du alle lisensene til alle programmene som er innstalert. God helg 6004118[/snapback] Takk skal dere ha! God Helg, ja! Lenke til kommentar
miig Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Ja, der fant jeg den , ja... Skikkelig bra! Takk til Aida og kizen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå