morra Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg så disse artiklene: Win-XP.no Itpro.no Dette virker ikke hos meg, for etter at jeg trykker Enter når jeg skal til å starte gpedit.msc får jeg opp dette: Hvordan kan man da deaktivere automatisk omstart etter Windows Update i Windows XP Home? Eller er dette noe som Microsoft tror er helt uaktuelt for hjemmebrukere? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Du har Windows XP Home, tror ikke XP Home har den funksjonen. Lenke til kommentar
morra Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Ok, det var dette jeg fryktet Lenke til kommentar
rwu Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Kan du ikke bruke denne funksjonen? (valget er ikke deaktivert normalt -bildet tatt på en maskin i domene): Lenke til kommentar
morra Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Joda, men jeg bare synes det er unødvendig å restarte etter en ørliten endring på maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå