ZayCon Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Det lages mange poster som dreier seg om: "Hvilken mus burde jeg kjøpe", "anbefalinger av mus" osv. Derfor tenkte jeg at jeg kunne lage en tråd der vi samler opp stemmer til de forskjellige musene,tastaturene og musemattene. Dere skriver ned hvilken mus dere anbefaler og med hvilken musematte (+ eventuelle skatez). Skriv også ned anbefalinger til tasatur. Med denne tråden slipper vi alle trådene med folk som spør om anbefalinger til mus, tastatur og musematter. Mus: Logitech G5: 2 Copperhead: 2 Logitech MX518: 1 Tastatur: Logitech G15: 1 Logitech Media Elite: 1 Logitech OEM: 1 Musematter: Steelpad 5L: 1 Steelpad S&S: 1 Razer Mantis speed mat: 1 ZayCon Endret 1. mai 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Mus: Logictech G5 Logitech mx518 Skikkelig bra. God passform. Stilig utseende. Gode spesifikasjoner. Kvalitet. Tastatur: Logitech OEM Billig, enkelt og bra. Godt å skrive på. Fint nok. Musematte: Steelpad S&S Passer veldig godt i lag med musene over her. Du får skatez med på kjøpet. Ikkje noko jalla. Stilreint. Held seg godt. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Veldig populær tråd NEi! =D Men den burde være! det finnes MANGE tråder om folk som lurer på hvilken mus de skal kjøpe! og slik! Med denne tråden kunne vi ha droppet alle de tulle trådene ZayCon Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 skjønte ikke hva jeg skulle skrive jeg men.. jeg har et spørsmål hvertfall og det er om jeg bør kjøpe meg g7 eller g5 mus når jeg har mx518 eller om det ikke er så store forskjeller? Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Du burde helt klart kjøpe G5 Mye bedre + at trådløst er noe tull EDIT: Det du skal skrive er: hvilken mus du anbefaler, hvilket tastatur og hvilken musematte ZayCon Endret 1. mai 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Razer Copperhead (mus) Razer Mantis speed (musematte) En veldig god kombinasjon spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå