Gå til innhold

Conroe kommer i juli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden prosessorene allerede er tilgjengelige på ebay er det bare å vente på hovedkort :)

6200908[/snapback]

Ville vært skeptisk til dette... Desuten tells ikke overprisa engineering samples på eBay... :roll:

Full tilgjenglighet da mener jeg tilgjenglighet i butikker som Komplett...

Lenke til kommentar
Siden prosessorene allerede er tilgjengelige på ebay er det bare å vente på hovedkort :)

6200908[/snapback]

Ville vært skeptisk til dette... Desuten tells ikke overprisa engineering samples på eBay... :roll:

Full tilgjenglighet da mener jeg tilgjenglighet i butikker som Komplett...

6200935[/snapback]

Var ikke ment som et svar, men som en opplysning bare :)

Grundig overpriset ja, 600 euro for en E6600 :ohmy: Men hvis noen handler så får de nok varene, denne karen har hatt tidlige es chiper før.

Lenke til kommentar

GDI:

Enig med deg, håper virkelig ikke denne "hypingen" resulterer i en papirlansering. Da blir jeg dødskuffet fordi jeg har hoppet over både S939 og AM2 for å ha denne.

Men jeg har egentlig ikke lyst til å gå å vente hele sommeren heller.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

http://www.theinquirer.net/?article=32000

On May 22-23rd, Intel held an event in Munich Germany for the top European reviewers. Intel had on-hand about 15 Conroe 2.6GHz systems. The journalists were allowed to tinker with the systems and run a wide variety of benchmarks for the 2 days. Intel provided all hardware and software. The intent was for the reviewers to evaluate the systems and post a review on June 4th disclosing their benchmarking results.

Lenke til kommentar
Litt merkelig at Intel tillater salg av ES. Ved at de fortsatt gir den karen nye etter at han selger de?

6203366[/snapback]

Jeg hadde iallefall ikke gjort det.

De engineering samplene jeg har vært borti fra nVidia kan spores tilbake til meg med serienummere og annen identifikasjon. Regner med at Intel også har et lignende system.

Lenke til kommentar
GDI:

Enig med deg, håper virkelig ikke denne "hypingen" resulterer i en papirlansering. Da blir jeg dødskuffet fordi jeg har hoppet over både S939 og AM2 for å ha denne.

Men jeg har egentlig ikke lyst til å gå å vente hele sommeren heller.

6203407[/snapback]

Hoppet over AM2, du , den er jo knapt kommet ut på markedet, så jeg kan ikke se at du har hoppet over det nei.

Lenke til kommentar

Gleder meg til denne, har lenge hatt lyst på cual core CPU, men gadd ikke å oppgrade 3 GHz P4'en tilfordel for P-D, men Conroe SKAL jeg ha. Regner med at En E6400 er mest aktuell og heller klokke litt om nødvendig :) Blir spennende å se hvilke HK som kommer og hvilken vifteløsning Intel shipper med disse.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Står de som lagervare hos SHG eller bare at de kan bestilles(kjøpes men ikke leveres før senere :)

6366708[/snapback]

Ahhh, forventes på lager 23.07 :) Min unskylding er at øynene er det første man blir blind på, hehe

Lenke til kommentar
Hvordan vet du at jeg ikke har hoppet over AM2 for å vente på Conroe? Er jo akkurat det jeg gjør.

6219189[/snapback]

Denne Conroe CPU bliver officielt frigivet 23 juli (23.07.06)

Denne må vel bli den mest intresange,med tanke på pris/ytelse.

Core 2 Duo (Conroe) Model E6600 (2.400GHz), EM64T (Extended Memory Technology 64), 1066FSB, 4MB Cache (Socket 775)

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...