Northcity Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 hei! jeg bare lurte på om maskina mi er grei nok enda:) har spørt om det tidligere her men det e lenge sia:) oppsett: Hovedkort : Asus A7n8x-e Deluxe Prosessor: Amd Athlon xp2500 barton @ 1994 mhz skjermkort: Radeon 9600XT Ultimate 128mb ram Minne: Twinmos PcTwister 1024mb ram Dual Channel Hdd(er): 120Gb(Systemdisk, husker ikke navn) 80Gb Samsung Spinpoint (BackUp) 500W bzerk PSU er den grei nok enda? og offtopic: Starta litt me GuildWars igjen, er låst i USA og d lægger, er det fordi det er i USA eller maskinen min? det lægger aldri i International Districts Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hvis du syns den er grei enda så er den vel det.. Kommer helt ann på hva du bruker den til.. men den sliter nokk litt med de nyeste spillene Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 du kan sikkert sette fsb opp til 200. da får du utnyttet rammen og prosessoren kjører på en hastighet som tilsvarer xp3200....... får du ustabilitetsproblemer øker du volt et hakk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Denne tråden er feilpostet og passer bedre i "Hjelp jeg skal ha ny pc". Som det står øverst i dette forumet stenges feilpostene her konsekvent, for at man skal få postet i rett kategori. Forøvrig er det egne retningslinjer for emnefelt i den rette kategorien - emnefeltet skal inneholde pris, bruk og annen info. Endret 8. mai 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg