Stigma Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hei, Kan noen gi meg konkrete annbefalinger til slage som skal brukes til vannkjølings-system? Jeg ser spesifikt etter "pene" slanger over maksimal sikkerhet/funksjonalitet, så vennlligst ikke gidd å ta med forslag som silikonslager mm. =) Jeg ser etter helt klare, rene, umerkede slager med 3/8" ID og 1/2" OD. Det nærmeste jeg har funnet hittil er Kuriyama slangene på microplex. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=K...608&mcat=14s281 De ser jo forsovidt ok ut, men jeg vil gjerne ha alternativer dersom det finnes noe tilsvarende. Jeg ønsker også gjerne feedback fra folk som har prøvd kuriyama slangene. Er de bra? Ser de bra ut? Hvilke merkbare svakheter og styrker? På forhånd takk -Stigma Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hei, Kan noen gi meg konkrete annbefalinger til slage som skal brukes til vannkjølings-system? Jeg ser spesifikt etter "pene" slanger over maksimal sikkerhet/funksjonalitet, så vennlligst ikke gidd å ta med forslag som silikonslager mm. =) Jeg ser etter helt klare, rene, umerkede slager med 3/8" ID og 1/2" OD. Det nærmeste jeg har funnet hittil er Kuriyama slangene på microplex. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=K...608&mcat=14s281 De ser jo forsovidt ok ut, men jeg vil gjerne ha alternativer dersom det finnes noe tilsvarende. Jeg ønsker også gjerne feedback fra folk som har prøvd kuriyama slangene. Er de bra? Ser de bra ut? Hvilke merkbare svakheter og styrker? På forhånd takk -Stigma 6003395[/snapback] Microplex eller silikon slange? Tor det meste blir tatt opp i den tråden... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Har de PVC slangene selv. De er veldig sterke og tåler en støyt, men de bøyer seg veldig lett.. Det er egentlig det meste negative jeg har å si om dem. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 bucketofcack: takk for link AnaXyd: Setter pris på din personlige erfaring. Da vet jeg ihvertfall at de er noenlunde brukendes. Lett å knekke anntok jeg de var, men det betyr vel også at de er bøyelige, noe som er positivt til mitt bruk ihvertfall =) -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå