Joakim Gjerde Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hei jeg har et kjempe problem. Jeg har akuratt kjøpt ny pc. Og når jeg booter opp med xp cden så får jeg den første blå skjermen hvor den laster inn ting og spørr om jeg vil instalere sata driver og det der. Men når dette er ferdig så får den ikke videre. Skjermen blir bare svart også er det et _ tegn som står å blinker øverst i venstrer hjørne Noen som har hatt samme problemet? Hva kan dette være? Feil med cden?? Mvh Joakim Gjerde Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hadde samme probem for en stund siden. Oppdaterte BIOS. Problem løst. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 syntes det høres litt rart ut da hovedkortet er helt nytt jeg da men:( Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Mitt var også splitter nytt, men med en eldgammel versjon av bios. Men det er jo bare å sjekke hvilken versjon du har. Har du siste versjon, er neppe oppdatering løsningen på problemet. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Fant problemet, fikk lånt meg en annen xp cd og da var det tut og kjør med en gang :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå