Toset Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Heisann. Eg har en cd med en del dokumenter og presentasjoner som eg ønsker å ha en autostart meny til. Menyen skal helst ha et bakgrunnsbilde og noen knapper/lenker med beskrivelser som starter de aktuelle presentasjonene eller åpner dokumentene på disken. autorun.inf på CD'en blir vel noe slikt: [autorun] open=oppstart.exe icon=mittikon.ico Men kordan skal eg mekke filen oppstart.exe (eller eventuelt en annen type fil? ) Skal som sagt være en helt enkel meny, med en knapp for hvert dokument på CD'en (er ikke så veldig mange, 4-5 stykker) og et bilde/ikon. Vet veldig lite om dette egentlig, så tar imot alle tips. På forhånd, takk! Edit: Etter litt søking fant eg flere programmer på google, men har 0 erfaring med disse. Noen som har tips til gode og gratis programmer? Eventuelt andre tips for bruk og lure ting å ta med? Endret 28. april 2006 av dominizer Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Det enkleste er å lage en html-fil som starter opp automatisk og som inneholder knapper/lenker til programmene som skal kjøres/åpnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå