Knut63 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Har en HP pavilion med en Toshiba SD-R6252 brenner i. Den leser fin cd plater men jeg får verken lest eller brent DVD plater. Problemet kom etter en formatering. Har siste FW. Noen som kan komme med ett tips til hvordan jeg kan løse dette problemet? Takk. Endret 28. april 2006 av Knut63 Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Har en HP pavilion med en Toshiba SD-R6252 brenner i. Den leser fin cd plater men jeg får verken lest eller brent DVD plater. Problemet kom etter en formatering. Har siste FW. Noen som kan komme med ett tips til hvordan jeg kan løse dette problemet? Takk. 6003137[/snapback] Jeg hadde et lignende problem, også etter formatering. Da hjalp det å oppgradere firmware, så hvis du ikke er helt sikker på at det er nyeste versjon du har, så er det verdt å prøve. Lenke til kommentar
Knut63 Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Det er jeg helt sikker på at jeg har. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Er det snakk om filmer? Har du noe program som leser dvd? Har du brenneprogram som støtter dvd? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Her er en link til tråden jeg oppretta da jeg hadde samme problem. Du kan jo lese det og vurdere om det er de samme symptomene du har, og se på svaret jeg fikk av OC-Freak om noen av de andre forslagene hans hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå