madmuffin Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Dokka Gatebillklubb arrangerer StreetMeet med banekjøring på Dokka den 13 mai kl 11.00. Først blir det StreetMeet, vi skal cruise litt i Dokka sentrum. Videre drar vi til Vinjarmoen motorbane der det blir utstilling av biler og banekjøring fra ca kl 1300 og utover dagen. Gratis inngang. Det koster 200kr for å kjøre på bane. SPRE DET GLADE BUDSKAP! Dokka ligger i Nordre Land kommune, Oppland fylke. Dersom du finner Dokka sentrum, finner du oss. Det vil bli skiltet. www.dokkagatebil.moo.no [email protected] Rune Rustestuen (leder): 416 56 795 Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Er det noe krav til dekka for å kjøre på bane? Kan jeg feks. kjøre med nesten mønsterfrie dekk bak? Så det slipper lettere liksom:) Og er den bana oppe for kjøring ellers? Lenke til kommentar
madmuffin Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Er det noe krav til dekka for å kjøre på bane? Kan jeg feks. kjøre med nesten mønsterfrie dekk bak? Så det slipper lettere liksom:) Og er den bana oppe for kjøring ellers? 6006802[/snapback] Det er jeg faktisk ikke sikker på, men de bør vel være etter minstestandard som er lovlig. Det blir en liten teknisk sjekk av bilene for å sikre at de ikke er farlige. Bana er åpen for kjøring en gang i blant, da Dokka Gatebilklubb arrangerer. www.dokkagatebil.moo.no - lagre adressa i favoritter og sjekk den jevnlig, så får du meg deg datoer for kjøringer og sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå