Johsse Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Når jeg starter photoshop så får jeg en feil melding som lyder slik... "photoshop could not find the file. click ok to close the application" - Noen som har tips, errfaring med denne type error.. - Har reinnstallert det 5 ganger... Innstallert det med andre sine cd'r (min orginale cd key) - Har også prøvd og legge inn filer fra enn annen sin photoshop... der vi har kopiert dem inn i mine photoshop mappe Takker for alle svar Johss€ Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Er dette den eksakte feilmeldingen? Den ga ingen treff på Google eller Adobes sider. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hvilken fil er det den leter etter? Riper i CDen? Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Akkuratt nå sitter jeg på jobb.. jeg har også søkt på google men det gir veldig lite resultat... det er vel ikke akkuratt slik den var... kommer tilbake i 4 tiden med den eksakte feilmeldingen... ingen ripper i cd.. kjøpte programet etter tryout så fikk det i går, men det funka ikke så jeg prøvde med kompisen min sin og samme resultat... Hvilken fil den ikke finner står det ingenting om så det vet jeg ikke Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Prøv å avinstallere Photoshop. Deretter fjern tmp mappen i InstallShield Informasjon mappa i Programfiler. Husk å vise skjulte filer og mapper. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Skal prøve det når jeg kommer hjem... men først nå... er klokken 12! Pause... føler meg litt sulten jeg Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Prøv å avinstallere Photoshop. Deretter fjern tmp mappen i InstallShield Informasjon mappa i Programfiler. Husk å vise skjulte filer og mapper. 6003118[/snapback] Hva er tmp mappe? har ikke peiling på akkuratt det der :S Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Når du installerer programmer som bruker InstallShield. Så lager de en temporaly mappe i den mappen jeg oppga. Pleier som regel å legge avinstallerings filer i den mappa.. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Nå har jeg det eksakte navnet på erroren... "Could not initialize photoshop because the file could not be found" Uff.. og jeg som også har noen prosjekter jeg skal har gjort ferdig! Takekr for alle som prver vertfall Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Nå har jeg det eksakte navnet på erroren... "Could not initialize photoshop because the file could not be found" Uff.. og jeg som også har noen prosjekter jeg skal har gjort ferdig! Takekr for alle som prver vertfall 6004231[/snapback] Hvordan skal vet jeg hvilke filer jeg skal fjerne i fra InnstallShield da? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Let gjennom mappene og start de forskjellige installasjons filene. Du ser som regel navnet på hvilket program som ligger i de mappene da. Husk å avinstallere Photoshop først. Ellers blir avinstallasjon filene borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå