Gå til innhold

Annonse på bruktmarked..lureri eller ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten å søke noe mer om det, så kan det minnes litt om MLM, der han som selger får sin egen lille portofølje med flere under og tjener videre på alle deres salg...

litt ugler i mosen kanskje ?

Peronslig jeg ikke fan av Jamba og lignende tull

Lenke til kommentar

Bilde%202.png

"Dette er noe du må gå glipp av" :!:

Vet ikke helt om jeg ville stolt på dette.

Hvis han kan selge det for mange tusen, hvorfor ta 299 for det?

Og det med hvor den skal ligge; kanskje man "laster ned systemet" og hoster det selv?

Lenke til kommentar

hehe..eg sendte en epost til fyren, spurte om webhosting, domene og slikt..skal poste svaret når eg får=)

eg syns alltid det er litt suspekt med hotmail adresser på folk som skal selge noke.

er ikkje berre berre å hoste eit sånt system med tanke på at ringetoner skal sendes ut på mobilnettet, da må du ha et GSM modem tilkopla en server etc..eller lignande løsning..

Endret av Solefald
Lenke til kommentar

Dette er helt klart en Mediaplazza løsning. En får der mulgihet til å videreselge sms tjenester. En får da en side på et eget subdomene som en kan promotere. Slik som f.eks. denne: http://mmess.ringtoner-logoer-spill.com/

Det er 100% gratis å bli med i mediaplazza og i tillegg tjener en noen prosenter ved å verve andre.

Slik jeg forstår annonsen så er dette en side som allerede er i sirkulasjon og som har litt trafikk. Muligens denne trafikken han ønsker å ha betalt for.

Om noen er interessert i å skaffe seg en gratis konto kan dette fås her: Mediaplazza.com

Lenke til kommentar

Annonsen er mest sannsynlig ikke fjernet fordi ingen har rapportert annonsen - dette kan man gjøre ved å logge inn med sitt forumbrukernavn og passord, og så velge rapporter annonse nederst til venstre.

Jeg har rapportert annonsen nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...