Joachim_F Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Lei av å spille amerikansk helt? I Hammer & Sickle får du rollen som en hemmelig russisk agent i etterkrigstidens Vest-Tyskland. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Høres ut som et spill for de som liker ekte simulering. Virkeligheten er sjelden rettferdig eller tilgivende Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hoeres ut som et spennende spill. Liker den typen spill. Men slik jeg forstod, saa er kanskje fallout-serien spill man kan sammenligne gameplayet med? Lenke til kommentar
Kalvadoss Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Spilte dette spillet for noen mnd siden og brukte endel timer på å sette meg inn i d da jeg liker godt turbaserte strategi/rollespill. Dette ser bra ut og er tidvis underholdene men pass på, som de sier i artikkelen er det helt vanvittig vanskelig. Kan forøvrig ikke sammenlignes med Fallout som er selv på extreme vanskelighetsgrad mye bedre balansert. Anbefales om du har veldig god tålmodighet. Endret 30. april 2006 av Kalvadoss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg