Gå til innhold

TES: Oblivion( my take on it)


Anbefalte innlegg

har nå spillt ca. 120 timer, med 3 forskjllige chars.

 

thief, Warrior og Mage alle disse har vært velidg rene, så jeg skulle kunne teste de forskjellige aspektene.

disse erfaringene er fra MQ og Guildene

jeg runna MQ med alle 3 og arena samt Dark brotherhood

med thiefen ble jeg med i thief guild

warrior i fighters

og Mage i Mage (duh)

 

spillte først med thiefen hans beste våpen var bua og stealth, å ta MQ kunne bli slittsomt da man var gane boned vis man ikke hadde god plass å løpe og skyte på. thief guilden var egentlig ganske kjedelig, men DB var helt klart kules som en stealtha kar.

 

det var helt klart lettest med Warroir og ganske gøy når man kom inn i hvordan med bruke sverd, fighters guilden var ganske bra og mer underholdene en thiefguilden. rustingene var også litt kulere når man brukte heavy,

 

Mage var helt klart kules, spellsa er drit råe med fysikk, og man føler seg veldig mektig når man bare slenger store oger's med fingeren. Mage guilden var også helt klart den kuleste med best story, uten å røpe for mye kan jeg si man får møte badguys fra daggerfall, brukte ikke noe armor med han bare kapper, men med shield effekt på kapper, ringer og halskjeder får man høy armor uansett.

men fremdeles lettere å være warroir.

 

PS. spillte til ca. lvl 24-26 med alle tre

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant! :thumbup:

 

Jeg lurer på om jeg skal starte en character til etterhvert. Vanskelig å velge. Men skulle gjerne prøvd en med skikkelige magi-skills. Kanskje jeg rett og slett skal la sverdet ligge og bygge opp min nåværende character på magisiden. Jeg har rundet mages guild pluss at jeg har wizards tower, så jeg har det jeg trenger, annet enn skills...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...