Gå til innhold

Muslimene krever syke lovendringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, kirken er jo bare en del av staten, så kirken får nok helt sikkert ingen penger fra staten i heletatt  :roll:

6004015[/snapback]

Tja, ikke i Sverige?

Jeg ser faktisk ikke på julen som en kristen høytid, og jul blir jo faktisk feiet i f.eks Japan som absolutt ikke er et kristent land. Men som sagt vet jeg ikke hvor lenge denne fredagsbønnen varer og hvor lenge de krever å få fri, noen som kan fortelle meg det?

6009631[/snapback]

De feirer knapt jul i japan, kanskje de går ut for å spise, men de gir hverandre svært sjeldent gaver og lignende

Lenke til kommentar
Jeg syns de kan dra hjemme alle som kommer med sånne idiotiske ideer. De har ingen verdens ting å gjøre verken her eller i sverige.

6029561[/snapback]

Så du mener altså at folk som har andre meninger enn deg selv skal bli sendt ut av landet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Jeg syns de kan dra hjemme alle som kommer med sånne idiotiske ideer. De har ingen verdens ting å gjøre verken her eller i sverige.

6029561[/snapback]

Så du mener altså at folk som har andre meninger enn deg selv skal bli sendt ut av landet?

6029757[/snapback]

tror han tenkte på de som ville ta med sharia-lovene hit til lands..

Lenke til kommentar
Poeng til Nordoelum. Snarere enn å bli styrket, så er kristendommen blitt mer og mer svekket i dette landet. Slik må det fortsette, og det er særlig viktig at vi ufarliggjør (eller uskadeliggjør) den livsfarlige religionen islam.

6016910[/snapback]

Slik som vi har svekket kristendommen mener du? Eller er det viktigere å svekke islam?

All religion bør vel svekkes, ikke bare Islam.

6026040[/snapback]

Agreed.

Lenke til kommentar
Slik som vi har svekket kristendommen mener du? Eller er det viktigere å svekke islam?

Det er viktigere å vekke islam, fordi:

1. Islam er verre en kristendommen i utgangspunktet.

2. Islam står sterkere enn kristendommen den dag i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
tror han tenkte på de som ville ta med sharia-lovene hit til lands..

6029796[/snapback]

Nå er det ikke akkuratt sharia-lovene som er postet i første post, men meninger og forslag fra denne organisasjonen.

6029855[/snapback]

du skjønner hva jeg mener. de må repektere vestlige lover i vesten.. ellers så trenger de ikke å komme hit..

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar

6029924[/snapback]

Dullstendig enig. Religion generelt er noe av det verste jeg vet, og da må de aller verste tas først. Islam er etter min mening den verste, og så kristendommen. Kristendommen var grusom for et par århundrer siden, men har heldigvis blitt bedre nå...

Men on tropic igjen:

Har muslimene fått svar fra svenskene?

Lenke til kommentar

6029561[/snapback]

6029757[/snapback]

Jeg mener at enkelte trangsynte muslimer som ikke er villig til å tilpasse seg eller har noe intensjon til å prøve å forstå hvordan land som Norge fungerer har ingen ting å gjøre her. hvis det eneste man gjør er å komme hit til landet(eller sverige) for å kreve trygd så kan de nå pent holde kjeft og la vær og komme må forslag som strider helt mot vår kultur.

ps: til kriktikerene så mener jeg ikke at alle innvandrere er sånn.

Lenke til kommentar
Hvorfor mener du at vår kultur er så mye mer rett enn andres kultur? (Da snakker jeg ikke om æresdrap og diverse slike ting). Mener du at den norske kulturen er helt perfekt og aldri må forandres?

6039890[/snapback]

Kan ikke svare for han du spør, men sånn generelt er det ikke vanskelig å svare på dette. Først setter man seg ned og fører opp en del kriterier man synes er sentrale for et godt samfunn. Deretter sammenlikner man disse kriteriene med eksisterende samfunn rundt om. Dermed får man en oversikt over hvilke kulturer som matcher dine kriterier på best måte. Kriteriene vil selvsagt varierer fra person til person, og en "kultur" som gjør alle 100% fornøyd vil aldri eksistere.

Lenke til kommentar

Men on tropic igjen:

Har muslimene fått svar fra svenskene?

De fikk et svar; "helt uaktuelt" omtrent samme sekund som politikerne fikk brevet.

6039944[/snapback]

Da slapp de mange svenskevitser :p

Bra svar. Hadde vært helt idiotisk å godta de kravene :)

Lenke til kommentar

6029924[/snapback]

1. Det første punktet kan du gjerne utdype for min del.

2. Ja, mye av grunnen er nok at de fleste landene som har kristendommen som statsreligion er rike og velstående, mens de fleste land som har Islam som religion er ikke fult så velstående. Sekulærismen kommer med velstanden.

Lenke til kommentar

Kristendommen har NT som opphevet mye av ondskapen i GT. Islam har bare Muhammed, som var litt av en rakker, og koranen inneholder mye rart, som f.eks. at kristne og jøder må betale en "vantro-skatt" og underkaste seg totalt hvis de skal få lov til å holde på religionen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...