Gå til innhold

Muslimene krever syke lovendringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*SNIP*

 

- Separat svømmeundervisning for jenter og gutter.

 

Selvfølgelig totalt uaktuelt, og jeg tviler egentlig på at majoriteten av medlemene i denne organisjasjonen støtter dette, selvom lederene gjør det.

 

 

Tja. All den tid enkelte sender barna sine på religiøse internatskoler (uansett religion) kan man ikke nekte for at sære "regler" kan forekomme disse stedene...

 

- Imamer må godkjenne skilsmisser blant muslimer.

 

Tja, skjønte ikke helt om de mente at imamer skal bestemme over alle muslimer, eller at muslimer kan velge å gite seg under en imam, og vet om konsekvensene vist de skal skille seg.

6004679[/snapback]

 

Tja. De som føler at de trenger godkjennelse kan vel bare spørre? Hvis denne organisasjonen representerer de de sier at de representerer, hva skal de med et slikt påbud?

Lenke til kommentar

Hvis det blir lovendringer bør svenskene skamme seg. Muslimene for da være glade for at de i det hele tatt kommer til Norden! Som det er nevnt tidligere her så får da ikke kristendommen eller noen andre relegioner "frynsegoder" som jeg kaller det. Hvis det kommer opp som sak i Norge også, og dette blir vedtatt skal jeg bli diktator og forby all religion.

 

Men hvis det blir vedtatt kommer det til å ble veldig mye bråk. Nynazistene for eksempel kommer til å klikk fullstendig iallefall. Og da brenner vel muslimene ned ennda en ambasade et sted, og det blir enda mer bråk. Slik starter 3. verdenskrig...

 

Muslimene kommer til oss. Da skal de rette seg etter være skikker og regler. Når vi drar til dem skal vi rette oss etter dems skikker og regler. En miniritetsgruppe kan da ikke forlange noe slikt. Skulle samene plutselig ha sagt at de vil ha Nordland, Troms og Finnmark? (vel, de har jo eget ting, nasjonaldag, "land" og mye mer, men dere tar sikkert poenget).

Lenke til kommentar

Som muslim mener jeg det er en skam at slike finnes blant oss. Og flere forslag er helt uaktuelt.

 

At imamer skal få undervise, bør være like regler på det for alle, men som andre har sagt; de må utdanne seg og være nøytrale. Islampropaganda har jeg hørt mer enn nok av, så de som utøver det BØR straffes. Begrensing på ytringsfrihet? JA, men jeg foretrekker det enn at "mine egne" (muslimer) skal gå rundt og spre hat mot jøder og Vesten. Det er nok av barn som har fått høre all den usanne dritten, og dette går utover oss andre muslimer som prøver å være hyggelige, ærlige borgere.

 

At jenter og gutter ikke engang skal få lov til å befinne seg i samme badebasseng er bare useriøst dritt. Jeg stiller meg gjerne i fronten til å kjempe mot disse "muslimene".

 

Jeg ber dere om å ikke ta slike idioter alvorlig, og tro at alle muslimer støtter dette.

 

Og når det gjelder rasiststempelet: hva så om dere blir kalt for rasister? Kun du selv vet om du er rasist eller ikke. Om du hater f. eks. alle svarte og tror de er undermennesker helt automatisk, ja da er du rasist. Om du vil kjempe for at ditt land har frihet, nei du er ingen rasist og mange muslimer støtter deg.

Endret av pavlion
Lenke til kommentar

Bra, pavlion. Du har vettet med deg, bra at det finnes folk som deg.

 

 

Personlig tror jeg på den norske nasjonalfølelsen, og at den skal beskyttes. Jeg mener at vi må kunne kalle oss nordmenn uten å måtte bli kalt rasister.

 

 

Men jeg blir kalt rasist uansett. Det pleier å ha lite med hva jeg sier å gjøre, det har som oftest med at jeg har en Unge Høyre nøkkelring.

 

Jessda.

Lenke til kommentar
Hvis det blir lovendringer bør svenskene skamme seg. Muslimene for da være glade for at de i det hele tatt kommer til Norden! Som det er nevnt tidligere her så får da ikke kristendommen eller noen andre relegioner "frynsegoder" som jeg kaller det. Hvis det kommer opp som sak i Norge også, og dette blir vedtatt skal jeg bli diktator og forby all religion.

 

Men hvis det blir vedtatt kommer det til å ble veldig mye bråk. Nynazistene for eksempel kommer til å klikk fullstendig iallefall. Og da brenner vel muslimene ned ennda en ambasade et sted, og det blir enda mer bråk. Slik starter 3. verdenskrig...

 

Muslimene kommer til oss. Da skal de rette seg etter være skikker og regler. Når vi drar til dem skal vi rette oss etter dems skikker og regler. En miniritetsgruppe kan da ikke forlange noe slikt. Skulle samene plutselig ha sagt at de vil ha Nordland, Troms og Finnmark? (vel, de har jo eget ting, nasjonaldag, "land" og mye mer, men dere tar sikkert poenget).

6006326[/snapback]

 

Kristendommer har MANGE andre frynsegoder, deriblant statskirken og helligdager (som i mine øyne er helt tøvete).

 

Så du mener altså at det er muslimenes skyld dersom det blir 3. verdenskrig dersom nynazistene ikke klarer å reagere på ting de ikke er enig i på en sivilisert måte? Øye for øye, tann for tann er helt OK helt til det er muslimene som reagerer på en voldelig måte?

 

Muslimene har ikke krevd land, de krever å kunne få leve etter sin egen kultur. Noen av kravene de kommer med er urimelige, men reaksjonene deres tyder på at dere forhelliger kristendommen og har totalt stengt av alle kanaler i hjernen når det gjelder kristen historie og det faktumet at kristendommen er en stor del av Norge/Skandinavia i dag.

 

Edit: "Dere" er i denne sammenheng ment som deltagerne i denne tråden.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Mente ikke at det er muslimenes skyld hvis det blir 3. verdenskrig. Var bare en måte å si at de kanskje krever litt mye, og at det kommer til å bli bråk av det. Var å sette det på spissen. Og det var eksempler, det med samene.

 

Nå får muslimene sine egene hellidager også, og de kristene helligdager regnes vel mer som fridager, og ikke noe som har med kristendommen å gjøre. Så hvis kristendommen da har frynsegoder, skal muslimene bli tvunget til å gå på jobb når omtrent resten av landet har fri til jul, påske o.l.? Det sier seg selv at det ikke går, og derfor regner jeg de fridagene vi har som følge av kristensommen som fridager, og ikkke helldigdager.

Lenke til kommentar
Kristendommer har MANGE andre frynsegoder, deriblant statskirken og helligdager (som i mine øyne er helt tøvete).

Kristendommen er for lengst ufarliggjort i dette landet. Dessuten var Norge i utgangspunktet et kristent land. Nå som vi beveger oss mer og mer i retning av et sekulært samfunn så må vi fortsette på den måten, og hindre muslimer i å skru tiden tilbake.

 

Kristne høytider kan vi gjerne beholde så lenge folk ønsker det. Man feirer f.eks. jul selv om man ikke er kristen, fordi det er en koselig tradisjon.

Lenke til kommentar

Jeg ser faktisk ikke på julen som en kristen høytid, og jul blir jo faktisk feiet i f.eks Japan som absolutt ikke er et kristent land. Men som sagt vet jeg ikke hvor lenge denne fredagsbønnen varer og hvor lenge de krever å få fri, noen som kan fortelle meg det?

Endret av Goz
Lenke til kommentar

For faren min varer dette i noen minutter, han vasker seg og ber, så er han fint ferdig.

 

Hvis det skulle ta allverdens tid, så er det 20 minutter. Men da er det inkudert vask og bønn.

 

EDIT: Men så er det noen som skal ha med preker og sånt også, men det tror jeg blir aktuelt, for å si det sånn.

Endret av pavlion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Jeg tviler også på at de 70 000 medlemmene virkelig støtter dette her. Hvor mange av medlemmene i statskirken tror dere støtter holdningene kirken har til homofili og abort? Jeg tipper rundt 5%.

6010272[/snapback]

 

5% er dårlig tippa

Lenke til kommentar
Jeg tviler også på at de 70 000 medlemmene virkelig støtter dette her. Hvor mange av medlemmene i statskirken tror dere støtter holdningene kirken har til homofili og abort? Jeg tipper rundt 5%.

6010272[/snapback]

 

5% er dårlig tippa

6010284[/snapback]

 

 

Javel, hva tipper du? Eller har du til og med noen statistikker som sier noe annet?

Lenke til kommentar
Jeg tviler også på at de 70 000 medlemmene virkelig støtter dette her. Hvor mange av medlemmene i statskirken tror dere støtter holdningene kirken har til homofili og abort? Jeg tipper rundt 5%.

6010272[/snapback]

 

5% er dårlig tippa

6010284[/snapback]

 

tja hvis vi teller med de som er med i statskirken som bare møter opp i kirken til bryllup og begravelser så er 5% et ganske fint tall

Lenke til kommentar
*SNIP*

religion suger generelt :nei:

 

vidre, å seperere jenter og gutter i svømmetier må være noe av det mest idiotiske jeg har hørt, jeg hater reliøse ekstremister, hadde jeg kommet i kontakt med den første tullingen som lagde religon  :wallbash:

*snip*

6010254[/snapback]

 

Ifl. en artikkel jeg leste i Scientific american, så er religion en "innebygget" del av menneskelig psyke. De gjorde en del tester, og kom fram til en del morsomme resultater. F.eks. spurte de en eksterminist (en som tror at når du dør, så er det slutt) om hva en kristen ville skjønne etter døde, og svaret var "da skjønner han at han tok feil". Problemet er selvsagt at dersom det er slutt, så kan du ikke tenke, og dermed ikke skjønne at en har tatt feil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...