abene Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Yahoo med ny tjeneste Søkegiganten Yahoo har lansert en ny tjeneste som oversetter fra et språk til et annet. Tjenesten blir integrert i øvrige tjenester fra Yahoo, som for eksempel verktøylinjen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Ganske lik AltaVista sin, men har man to så blir tysk-hjemmestilene lettere Lenke til kommentar
G Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Gjør denne tjenesten en god oversettelsesjobb? Lenke til kommentar
laerda Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Gjør denne tjenesten en god oversettelsesjobb? 6003843[/snapback] Bedre enn jeg ville klart, vedder jeg på Endret 28. april 2006 av MaxTiger Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Babelfish hos altavista var iallefall veldig nyttig for meg i tyskfaget. Alt vart ikkje gramatisk rett, og det luraste er å ta små deler om gangen. Men mykje beidre ein eg kunne greid det. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Denne her var faktisk bra. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Babelfish hos altavista var iallefall veldig nyttig for meg i tyskfaget.Alt vart ikkje gramatisk rett, og det luraste er å ta små deler om gangen. Men mykje beidre ein eg kunne greid det. 6005032[/snapback] Samme her. Skal teste Yahoo og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå