Treblad Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Okey... Er noen med å starte en JK2 klan? Forslag til navn?? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Treblad på 2002-10-02 14:57 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-02 21:49 ] Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Hvorfor har du redigert meldingen min TST? Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 ehh... har du egen server? eller tilgang på en server? Web administrator? burde kanskje ordne dette først.... hvis du ikke har det da.... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Du , LogouT....man trenger ikke egen server for å starte en egen clan. Men... jeg skjønner hva du mener... Forresten....hva synes du om ideen til en clan , men Markus og Kristoffer? Jeg er ikke sikker på om jeg skal joine den.. Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Okey... Er noen med å starte en JK2 klan? Forslag til navn?? Helt med på det, jeg!!!!!!!! 8) Lenke til kommentar
Allround Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Det kommer kansje an på hvem du vil ha med Skal det være et lag med bare lightsabers kan det hete "Slayers online" Er det en allroundgruppe med bare toppfolk kan det hete "Commandos" Finner du et navn ville det vært hyggelig om du mailet meg, jeg vil gjerne bli med. Mail meg på [email protected] "AD" er også et navn NMA Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Har spilt en del JK2, både på PC pr Xbox. Er sånn passe med de fleste våpnene, men bedre med saber. Og hvilken versjon spiller dere, liker 1.03 bedre enn 1.04. (selv om 1.03 inneholder mange saber bugs som er morsomme å utnytte) Men til saken: jeg er interessert i å joine en norsk klan, send meg en mail på [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå