LtdEdFred Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Jeg har sett at noen her har utlyst 200 korns sandpapir til å slipe prossesoren. Hva er dette godt for? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Få bedre kontakt mellom ribbe og CPU mao bedre varmeoverføring. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Quote: On 2001-12-07 22:26, Baltazar skrev:Jeg har sett at noen her har utlyst 200 korns sandpapir til å slipe prossesoren. Hva er dette godt for? Kjøp noe da! Du vil garantert merke forskjell på din nyslipte Xp prosessor Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2001 Finnes det noen feil du kan gjøre? Kan du slipe for mye/for hardt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Ikke ta dette som noen fornærmelse, men du virker ikke som om du har nok erfaring til å kunne sette igang med noen plansliping. Det må gjøres meget nøyaktig, for å ikke slipe skjevt og ikke ØDELEGGE coren... Jeg vil å tro at prosessoren er så flat som den kan bli. Da er det mindre risikabelt og bedre å planslipe bunnen på kjøleribben... Sjekk planslipingsguide på enten http://www.hardware.no eller http://www.overklokking.no Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2001 Point taken. HAdde ikke turt å drive med det allikevel. Bare lurte Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Herregud ikke slip Cpu'n hold dere til kjøleribba!! Bruk Artic silver. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Jepp, hold deg unna sliping av core !!! Xtremt risky. La inn en post om det på et forum en anna plass, fikk bare klar beskjed om ikke å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå