thrice Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden, så satser på at det går greit her. Harddiscen har blitt litt full med DVD'r, og jeg tenkte jeg skulle brenne de ut. Så jeg lurte på om noen her hadde noen bra sider hvor man finner DVD cover, og de greiene man limer/fester oppå selve plata, hvis dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Under rekvisita på komplett.no finner du ihvertfall dvd covra dine... Link Edit: skal si ifra hvis jeg finner den print saken også... Endret 28. april 2006 av VgaR Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Så spmet mitt var dårlig formulert her, men takk uansett! Jeg mente grafikken man setter på coveret. Altså som man finner på denne siden: http://www.r1db.com/covers/ Men der er man nødt til og laste opp egne selv, eller betale. Og jeg kan ikke photoshop o.l, og har ikke råd til og betale for noe som sikkert finnes gratis. Du dere/skjønner sikkert hva jeg mener med "lime på cd'n" nå hehe.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Takker! Nå blir det endelig "ekte" dvd'r hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå