supernapa Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Jeg trodde denne var fikset men idag så var alt ved den samme gamle Jeg har fått meg ny laptop (en Hp NX6125) Jeg er tilkoblet internet via trådløst og ønsker å åpne port 45678 til bruk i uTorrent. Problemet er at uansett hvilken port jeg åpner i netopia routern (nextgentel) så får jeg opp beskjed om at den ikke er åpnet. selv om det etter min mening skal være rett det jeg har gjort. Flg skjermbilde står: Private adress - Public Adress - Port - Protocol 10.0.0.7 0.0.0.0 45678 TCP and UDP Jeg har Windows XP home med SP2 installert .. og jeg har deaktivert brannmuren. Har installert Norton Antivirus ... Og har deaktivert denne også. Det merkelige er at jeg har en stasjonær pc også som heter 10.0.0.6 - Dersom jeg forandrer private adressen til 10.0.0.6 og logger på med den stasjonære så funker alt fint der. Noen forslag til hvordan jeg kan få denne porten til å fungere på lappen også? ? Det kan tyde på at det er et eller annet som blokkerer på laptopen. Håper på noen innspill ... Det er veldig kort unna at jeg kjører format c:\ og legger inn win xp pro her nå Endret 29. april 2006 av supernapa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå