McBitch Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Noen som vet hvor jeg får tak i bukseseler, og da røde? I bergensområde eller på nett. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Tror det ikke er sånn kjempe lett med tanke på at du sikkert ikke er barn lengre.. Hmm. må være et sted gamle menn shopper kanskje... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Må da nesten tenke meg at Dressmann har...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Er da ikke bare barn som bruker bukseseler. En "gammelkallj-butikk" har nok det du er ute etter, som butikker der besteforeldre går. Lenke til kommentar
vasserisivet Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du finner bukseseler veldig billig på http://www.bukseseler.com Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 H&M på Galleriet har fått inn bukseseler i forskjellige farger. Mener å huske at de hadde et par røde. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Mtp at bukseseler var "it-plagget" i fjord, er det overhode ikke vanskelig å få tak i. HM blandt annet.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vic og Bertoni selger det også. Vic selger dog de samme bukseselene som Bertoni til halve prisen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg får tak i bukseseler, og da røde? I bergensområde eller på nett. Din nærmeste brannstasjon? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Iom at jeg skulle ha selene til russetiden i 2006(!) er det ikke så aktuelt lenger. Men kunne tenkt meg noen svarte nå, er vel ikke vanskelig å få tak i. SKal lete, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Haha, så ikke at det var en toårs-bump jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå