Firesky Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 er ute etter noe metal eller rock med litt glade tekster osv.. noen forslag? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 norske big bang har mye låter med glad tekst.. lett rock, litt kjedelig, men går jo.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Ikke punk? Punk er det jo definitivt mye glad greier i, metal som er glad blir bare feil... Men trollfest er igrunn ganske glad metal, eier hemningsløst også. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Sikkert noen tips her 6007590[/snapback] yay... goodshit Eyvindr: og punk dah =) da jeg skrev "noe metal eller rock" mente jeg liksom den stilen eller kategorien... "bråkemusikk" som noen kaller det... det jeg mente var liksom ikke techno eller pop osv det er mye punk som er bra, det skal jeg være enig i Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Lett blanding: Sweet - Ballroom Blitz Steppenwolf - Born To Be Wild Motörhead - Ace of Spades Status Quo - Rockin All Over The World Status Quo - Whatever You Want Chesney Hawkes - The one and only Corbin - The Woman Next Door Guns N' Roses - Paradise city Alice Cooper - Poison Bruce Springsteen - Born in the USA Bruce Springsteen - Dancing In The Dark Bryan Adams - Summer of 69 Creedence Clearwater Revival - Proud Mary Creedence Clearwater Revival - Travelin' Band Bob Seger - Old Time Rock and Roll Foo Fighters - All My Life Franz Ferdinand - Take Me Out Intrigue - Orbina Iron Maiden - Hallowed it be thy name Joan Jett - I Love Rock And Roll Nightwish - Wanderlust Nirvana - smells like teen spirit Scorpions - Rock You Like Hurricane Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town Twisted Sister - I Wanna Rock Turboneger - get it on Turdus musicus - migonadja Ugly Kid Joe - Everything About You Uriah Heep - Easy Livin Van Halen - Jump Within Temptation - Ice Queen (<3 eoL) Lenke til kommentar
Tze Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Guttermouth - Gusto Happy college-aktig sak, må bare glise når man hører det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå