Cursed Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Konsoll er gøy det, untatt til strategispill! Command & Conquer til N64, nesten umulig å styre. Det er heller ikke så veldig optimalt for FPS-spill. Til adventure og racing spill osv, er det bedre med konsoll enn PC (ikke hvis man har bra ratt til PC'n da naturligvis) Ubrukelig å spille racing med tastaturet. Til han som heller ville spille på sin widescreen tv & maxisupert lydanlegg, det er ikke alle som har rike foreldre ( :smile: ) Jeg har bare en standard 4:3 tv uten ekstra høytalere nede i stua der det løper småunger, tanter, vaskedamer og verre ting rundt omkring. (Ja, vi har vaskedame ) Da sitter jeg heller oppe ved pc'n med ordentlig lyd (billig plast som du ville kalt det) og døra lukka. Hidden: alle de tinge du sa der er jo gøy! (untatt det øverste og nederste da). (det nederste er faktisk litt gøy, det er jo gøy å kjøpe nye deler) Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 03:24, skrev Cursed:Til han som heller ville spille på sin widescreen tv & maxisupert lydanlegg, det er ikke alle som har rike foreldre ( :smile: ) Jeg har bare en standard 4:3 tv uten ekstra høytalere nede i stua der det løper småunger, tanter, vaskedamer og verre ting rundt omkring. (Ja, vi har vaskedame ) Da sitter jeg heller oppe ved pc'n med ordentlig lyd (billig plast som du ville kalt det) og døra lukka. Man trenger ikke å ha rike foreldre for å nyte konsoll- schpeling! Var det noen som sa bra(seriøst!) 24" TV for 400 kroner på QXL? :smile:, et rimelig surround- anlegg og en deilig halvgammel skinnstol med skammel? Low Price luxury... Splinter Cell = Konsoll og lyset av UT 2k3 = PC med logitech MX 700 What is life without multiple ways of enjoying electonic entertainment!? Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 02:17, skrev LarsC:Jasså. Se ID:7. :razz:Og man siterer ikke Redigert-taggen, gjør man vel? Du duger ikke til kjøttdeig engang. Får vel lage pølse av deg. Ja, jeg ser ID:7, og det første innlegget over mitt eget, er det jeg siterer. Man siterer vel ikke seg selv, gjør man vel? Hvem har sagt at man ikke skal sitere den såkalte redigert-taggen? Og bildebruken din er så latterlig platt, at den fortjener stryk-karakter. Det er ufattelig gøy å se hvor svær du tror du er :lol: :lol: Med 1651 innlegg bør du kanskje vurdere å få deg et liv...en dame? Du blir for patetisk, og vil heretter rykke inn på listen over de jeg ignorerer. Det var dagens personsjikane. Håper dere andre klarer å holde dere mer til topic enn det LarsC og jeg har gjort her. Dette forumet forjener virkelig bedre innlegg, enn de flåsete uttalelsene over. Jeg skal prøve, så får vi håpe parasitten LarsC også får bedre ting i tankene _________________ Du har nettopp hatt gleden av å bli partert av Jc-g. Stupid people should not reproduce. [ Denne Melding var redigert av: Jc-g på 2002-10-04 11:43 ] Lenke til kommentar
propel Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 22:24, skrev Erling E.:Jeg har en power-PC delux, men jeg eier likevel en Xbox. bla bla bla Kan du definere power-pc?? Lenke til kommentar
|KAN| Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 OK ... Jeg har akkurat kjøpt meg en : Pentium 4 2ghz Geforce 4 ti 4600 ETC ..... etc...... sier bare tre ting til konsoll fansen der ute ... : Mus, Tastatur, Multiplayer .... Glede meg til helgen når jeg skal starte med CS igjen ... hatt 1 mnds pause nå i påvente av ny maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå