Celusion Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hallo! jeg har et 2.1 cambridge soundworks, vet ikke så mye om det siden jeg bare tok det av min stefar som har hatt det en god stund. dette funket da helt fint, med bra subwoofer og alt. men nå, etter at jeg har slettet partisjonene og startet på nytt (husker ikke hva det der heter:P) så fusker lyden litt, høytalerne skurrer og lyden på subwooferen går opp og ned samtidig som bassen nesten kutter ut når det er litt trøkk! de er ikke sprengt fordi akkurat det samme skjer på mitt koss headset og andre høytalere jeg har prøvd på pc'en! værsåsnill hjelp meg, takker for ALLE svar! mvh Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Innstalert driver! Eventuelt innstaler den nyeste driveren ZayCon Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 takktakk! men jeg vet ikke hvilket lydkort jeg har da, hvordan finner jeg ut det? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Regel nr #1 - Vit til en hver tid hvilken maskinvare du har. Regel nr #2 - Vit til en hver tid hvor du har drivere. Regel nr #3 - Aldri formater hvis du ikke vet hva du gjør. Hvilen maskin har du? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) dette er litt pinlig. men jeg bestilte min pc fra komplett i desember! egentlig, så vet jeg ikke hvordan type pc det er skjønner duu.. flaut det der men, jeg har værtfall amd athlon 65 prosessor 3500+ 2.21 ghz 1024 mb ram nvidia geforce 6800 GS edit: satt å leste litt i noen papirer, dette er hovedkortet...(det som står værtfall) msi k8n neo5-f, nforce4, socket-939, atx raid, lyd, xsata, gblan, pci-ex16 Endret 1. mai 2006 av GamEzoR Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Du kan laste ned Everest. Eit diagnoseprogram som tid ei kvar tid kan fortelle deg kva hardware som står i maskina. Kjøpte du PCen i desember er det ikkje urimeleg at du også har drivarar for den på ein eller fleire CDer, har du leita etter dei? Det er sikkert fleire drivarar som ikkje er installert. Trykk på Windows-tasten og Pause Break samtidig, velg Maskinvare og deretter Enhetsbehandling. Der kan du sjå kva drivarar som er installert og kva som manglar. Endret 1. mai 2006 av zeph Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 jeg har installert de driverne som er på cd'er og sånt! men de er vel kanskje litt gamle da, skulle gjerne ha funnet nye! sjekk den andre posten min der, har oppdatert den, om lydkortet er i hovedkortet eller hva som helst veit ikke jeg ass! men uansett, takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Er jo ikke værre enn å ringe komplett da, siden det er der du kjøpte pcen Edit; Lett å finne ut om du har lydkortet på hovedkortet eller ikke da. Ser det jo hvor uttaket er plassert bak. Er uttaket under der du setter i skjermen? Hvis uttaket er under så har du separat kort, er det over har du innebygget. Endret 1. mai 2006 av BeFs Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Sikker på at det er MSI KN8 Neo5 og ikkje 4? Drivarar til lydkortet får du her. Øvrige drivarar til kortet finner du her. Endret 1. mai 2006 av zeph Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 tusen takk, skal installere og sjekke om det ble bra :!: tuuuuuuuusem takk Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 det funket!!!!!! tusen takk!!!!!! herlig arbeid alle som har gitt meg tips, reddet akkurat dagen :!: Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 men et lite annet spørsmål til deg! den andre linken du sendte meg som var de andre driverene, hvilke av de skal jeg installere? alle?..eller bare noen? takk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Trur ikkje det har så voldsomt mykje for seg, er ikkje sikkert det er nyare enn dei du fekk på CDen eingang. Dei to første er ikkje nødvendige, men NVIDIA nForce4 System Drivers er den som er aktuell. Funker PCen så er det ingen nødvendighet, men det kan kanskje være kjekt å ha den liggande på PCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå