Gå til innhold

Full gaming pc til konfen, ca. 13.000(+-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste jeg vil sette fingeren min på er DVD-comboen, ville heller gått for en Nec ND-3550, eller en BenQ DW1640 de har vunnet alt av tester jeg har sett. Har selv Nec brenner og kan ikke si meg annet enn storfornøyd. Ellers ser oppstettet veldig bra ut, relativt billig har du klart å få det også;)(I forhold til ytelsen), et 7900GT kort kan klokke ekstremt høy med god kjøling så lykke til :D

6001916[/snapback]

Må jeg da å kjøpe en spiller som spiler dvd og cd i tillegg da?

Lenke til kommentar

Ja gå for et Asus kort hvis du skal overklokke.

Men siden du fortsatt sitter med en 4200+ X2 skal du vel ikke det likevel?

Som sagt over er SLi-Premium kongen på haugen.

Kabinettet ditt er jeg redd er utrolig plastikk.

Ikke gøy hvis kabbinettet ditt faller fra hverandre.

Bruk minimum 600kr på kabinett når du skal ha såpass PC!

Og... ta en kulere PSU'a! Hiper'n (type-R 580W) de er jo bare deilige, med avtagbare kabler og allt!

Lenke til kommentar

msi funker bra det. asus premium har vistnok ganske begrensa volt innstillinger.

valg av kabinett er mest styrt av smak. derfor vil jeg ikke blande meg borti det med mindre det er nødvendig.

jeg hadde valgt en annen psu. mist eller hiper f.eks.

Lenke til kommentar

Tt sunami er en grei kasse det.

dette problemet med fsb på msi korta. hvem kort er det snakk om? er det de eldre nforce2-3 korta, eller er det de nyeste det er snakk om. min erfaring med msi er at føre nfocre 3 så var det mye overklokkingsproblemer med korta, men dette har ordna seg med de to siste versjonene av nforce. sitter selv på et msi nforce 4-4x kort for socket 754, og kan godt ta å teste fsben på det dersom det er ønskelig. har ikke gjordt det enda fordi den kjører en filserver, ergo ikke behov for overklokking ;)

Lenke til kommentar

Enda en update på vogna:

Update

Alt dette kommer på 12.500 fra Amentio og ItButikken. Ser det ut som et godt kjøp?

Og, er dette gode nettsteder å kjøpe fra?

Edit: Alt kommer også på 12.700 fra Amentio alene, og alt er på lager.

Endret av sti91
Lenke til kommentar

Hei!

Mitt lille innspill her.

Jeg ville helst gått for en Abit KN8-SLI. Et fabelaktig hovedkort som har et veldig fin layout. Om du vil overklokke, setter denne høye grenser! HW.no har gjort en test av storebroren. Den skiller seg ut ved at den har 2 PCIe x16 porter. Ellers er de indentiske.

Når det gjelder PSU (strømforsyning), syns jeg igjen du bør velge Hiper HPU-4B580.

Resten av systemet ditt er fabelaktig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...