Gå til innhold

Ny demper til sykkelen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale Marzocchi dempere. De koster litt, men det er god kvalitet. Rock Shox har også endel gode gaffler. Pass på at du ikke kjøper en dempegaffel med for lang/kort vandring ;)

Sjekk ut cyclecomponents.com og chainreactioncycles.com Har bestilt varer fra begge sidene og de har alltid kort leverings tid (maks en uke).

Lenke til kommentar
hva er styrelager og stemmet?

6045566[/snapback]

Stem er det metall stykket som fester gaffelen og styret sammen. mens styrelageret er kulelagret som sitter i rammen der gaffelen går gjennom...

Jeg vil tro det er bare å demontere, kappe den nye gaffelen i riktig lengde og flytte over alle delene fra den gammle gaffelen... walk in the park.. :)

Lenke til kommentar
kappe av? uansett. Skal levere sykkelen hos bikes and boards som monterer for meg.

6046134[/snapback]

hehe.. ja.. kutte... når du kjøper demper "løst" kommer den med et ganske langt styrerør... dette må kuttes i rett lengde...

Kuttet mitt nå i mars... mmm... Marzocchi Mx Pro ETA... 105mm Denne har jeg

Det enkleste er vel å levere den til noen som virkelig kan sakerne... du blir sikkert godt fornøyd med valget.. :thumbup:

Endret av Npvk_X
Lenke til kommentar

Den demperen jeg har sett på er 105mm vandring. Den passer. Men det jeg har lyst til er litt vanlig sykkelkjøring i terreng hvor jeg kan hoppe litt. Står på siden til marzocchi at man ikke skal bruke den til hopping og at det er en sykkel for stikjøring.

Hva er definisjonen til stisykling og hva slags sykkel man må ha.

Endret av mbarone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...