srbz Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Heisann! Som mange av dere sikkert husker, hadde vi en tråd om Tord-Company gående for en stund siden, helt til den godeste Tord fant etterspørselen såpass stor at han dessverre var nødt til å stenge siden sin midlertidig. Men jeg bringer dere herved en gladnyhet: TORD is BACK! Med NY side! Tord Companys gamle side Den nye siden til Tord Company Den gamle siden var riktignok ganske imponerende, skjønt mest på den negative måten. Den nye siden, derimot, så faktisk noenlunde bra gjennomført ut. Min mening: Selv om dette ser ut som template, er det mye mer ryddig og gjennomført enn den gamle siden din! Way to go, Tord! Så spørs det hva dere andre syns. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Denne gutten er virkelig utrolig! Enten er han utrolig pågangsdyktig og en tidlig forretningsmann, eller så feiler det han noe alvorlig galt. Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Skjønner ikke at han orker å drive på.... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 *Prøver å få tunga ut av halsen etter å ha svelgt den i latterkrampe* Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) hmmm finner ikke Organisasjon nr dems det må du jo ha i norge ellers blir du anmeldt. heller ikke telefon nr. og ikke noe adresse Design delen: Template <3 *Hjerteinfark* Endret 28. april 2006 av [A]nders Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) De selger pent brukte hvafforno? Tabellen er for stor.. Hurra for jpeg artifacts! Gul popup, anyone? EDIT: Nye varer har nå ankommet vårt lager. Vi selger unna 12 stk. pent brukte videofilmer, en ny lyseblå bikini og syv tegneserieblader! AHAHAHA! Vært på søsterens rom og bøffa? Her snakker vi storinnkjøp for å presse ned prisene.. Endret 28. april 2006 av Mads-b Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 HAHA i gjesteboka på den gammle siden står det: Kim: Det var bra å se siden din oppe igjen etter de hersens tullingene på www.diskuter.no drev hekkan med deg. Fytti katta, så dårlig gjort av dem!! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) aehahehah så bra. pågangsmot har vi hørt om ihvertfall.. Endret 28. april 2006 av Sweet Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 er jo bra att han har drømmer ^^ Lenke til kommentar
trondes Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Ved å bli gull-medlem kan du også få en liten plass i vårt konsern, der hvor du kan bestemme litt og være med på store avgjørelser. Er ikke dette grunn nok til å betale 12 488,- i året for så vet ikke jeg. ps: får med gratis "Tord Company T-skjorte" også da. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Dette er et Web-design, HTML og CSS forum, der man diskuterer design, ikke innholdet/personer slik dere gjør nå. Jeg er fullstendig klar over hvordan diskusjonen vil utarte seg og stopper diskusjonen først som sist her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg