Gå til innhold

blir forvirret av forholdet mellom hastigheter i Prosessor&m

labri

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart kjøpe en del nye komponenter til PC'en min. Spm er om jeg skal kjøpe AMD, som jeg er vant til, eller intel. Nå er jeg ikke interessert i en AMD vs Intel tråd, så visse forumbrukere kan bare roe seg helt ned :smile:

Så vidt jeg har forstått det så må Bus'en i HK'et gå opp i både minne og prosessor. Men at minnet ikke nødvendigvis trenger å gå opp i prosessoren? nei?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takker!

det stod sikkert mer nyttig i de postene enn jeg klarte å fordøye... hehe. Det skal jammen ikke være lett. Men noe jeg stusset litt på var datoen på tråden din. 13.04.2001?? jaja. Det jeg lurer på nå; hvis du hadde kjøpt HK med støtte for 533 (altså med 133 FSB ifølge mine beregninger), hadde ikke det da støttet p4 2,4 400MHz'en? og kunne man ikke da hatt MEM/FSB-valget på 133*5/4 for å få støtte for DDR 333?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-02 15:17, skrev labri:

takker!

det stod sikkert mer nyttig i de postene enn jeg klarte å fordøye... hehe. Det skal jammen ikke være lett. Men noe jeg stusset litt på var datoen på tråden din. 13.04.2001??

13.04.2001 er den datoen personen registrerte seg på forumet :wink:

Lenke til kommentar

lol :grin: ok - da forstår jeg.

nå har jeg bestilt pc hos psdata. Jeg bestilte nesten det samme som deg, sof. 2,4 533, 400 DDR, ASUS HK 845E (samme som deg).

Dette virket fornuftig etter å ha lest innleggene til byggern.

Kom gjerne med komentarer om jeg har gjort en stygg brøler :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...