QBab Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Skal lage en logo om til en Kulturfestival, temaet er liksom "mangfold". Noen som vet et symbol for "mangfold" som eg kunna brukt i logoen? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Legg inn et cornflacke eller honnikorn hvor tar jeg det fra? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Du kunne jo alltids bruke to ringer da. Ja jeg veit det blir litt Olympic Games, men det får heller bare briste og bære :!: Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Hehe, eg brukte en regnbue eg. Vart skikkli søtt Endret 28. april 2006 av QBab Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hehe, eg brukte en regnbue eg. Vart skikkli søtt 6003019[/snapback] Den Regnbuen der passet ikke i det hele tatt! Kanskje du skulle hadd en annen Regnbue som passet litt mere inn med teksten hvis du skjønner! Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 var søt den, men regnbuen la jeg merke til først når jeg hadde sett på bildet en stund! Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg syntes at det var kjempefint Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 For å sitere meg selv: Ikke sånn rocketøft med reinbue akkurat. Hvis det er assosiasjoner du vil skape. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 For å sitere meg selv: Ikke sånn rocketøft med reinbue akkurat. Hvis det er assosiasjoner du vil skape. 6005693[/snapback] Det blir vel heller til at du siterer Cartman Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Ja, er klar over at det er en skikklig stil kræsj med den regnbuen, men hele greia er litt ironisk. Eg syns sjøl den ble "søt" . Også er det jo en rocke festival for alt og alle, gamle og unge. Ikke bare metal fans. Festivalen er bare et skoleprosjekt da, så den kommer aldri til å bli gjenomført. Vi holder på med prøve eksamen i salg og service skjønner dere. Edit: Kunna prøvd med noen andre regnbuer da. Noen som har en passende? Edit2: Viss noen vil så kan de jo prøve å lage en logo selv. Viss dere har PS så går det jo fort. Trenger ikke noe avanserte motiver eller noe, bare tekst og en detalj (regnbue for. Eks ) Endret 28. april 2006 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå