EspenE Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Tok dette for noen år siden av min datter som både liker å bade og kikke inn i et objektiv. Kikket på det igjen i dag og synes det ikke var så verst. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det er slettes ikke verst. Artig måte vannet beskjærer ansiktet på. Det fungerer for meg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Var jo ett litt fett bilde da Men syns kansje du skulle ha fått hodet mere midstilt.. og kansje hatt litt mere av vannet? er ikke noe fotoekspert så gjør hva du vil men fint bilde Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Synes det ble fint jeg. Synes plasseringen også var fin, det ble like tungt på begge sider egentlig... Lenke til kommentar
koffek Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hehee, veldig artig bilde. Ubåt-blikk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Fint bilde! complexity; hvorfor mer midtstilt? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Fint bilde! complexity; hvorfor mer midtstilt? 6003530[/snapback] Det lurte jeg også på. Bildet har jo en klar retning, slik det er nå. Hvis man skal klage på komposisjonen, så må det være for å ønske enda klarere retning i bildet, m.a.o. minder midtstilling av motivet. Det synes jeg blir så pirkete at det ikke er verdt å nevne. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Fint bilde! complexity; hvorfor mer midtstilt? 6003530[/snapback] Det lurte jeg også på. Bildet har jo en klar retning, slik det er nå. Hvis man skal klage på komposisjonen, så må det være for å ønske enda klarere retning i bildet, m.a.o. minder midtstilling av motivet. Det synes jeg blir så pirkete at det ikke er verdt å nevne. 6003597[/snapback] Er ikke noe fotoekspert som sakt, men syns det ble litt rart med så mye mellarom på høyre side i forhold til venste.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Ok. Det skyldes at EspenE har forholdt seg til en av de klassiske reglene innen portrettfoto, nemlig å ha retning i bildet. Et objekt skal se "inn" i bildet, og dermed ha mer luft å se inn i i blikkretningen. Det er dog en regel som kan fravikes, for det finnes flere regler enn den. Det blir en avveining fra fotografens side, og er i dette tilfellet godt valgt. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Morsomt bilde. Syns du har gjort en bra jobb, trenger ikke å fikse på noe spesielt her. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Takk takk, er temmelig happy med det selv. PMnormal: Selv om du ikke pirker, var det mer luft på høyre side på det opprinnlige bildet, det var også "mye rot" der så det ble en avveining. Complexity: Grunnen er akkurat den som PMnormal beskrev. Jeg ville ha luft som blikket kunne se inn i. Fikk heller litt for lite enn for mye. koffek: Ubåt blikk, hehe tenkte ikke slik, men en god beskrivelse. Hyggelig at dere likte det :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå