syklitengutt Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Heisann. Har nå brukt Partition magic for å formatere 3 partisjoner på en disk (boot,swap og ett ext3 format) Dette gikk glimrende og er oppstartsdisken min. Men så prøver jeg å formatere en partisjon på den andre disken min for å frigjøre mer plass til windows, men jeg får da en feil: error: can not lock a locked hardrive: Error #29 Hvis jeg kjører Partition Magic fra bootable cd, så fikk jeg en annen feilmelding. Husker ikke helt hva. Så er det noen greie andre måter å formatere denne partisjonen på? Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 fikk faktisk fiksa det nå.... Måtte formatere hele hardisken da... Men... Skal altså ha nfts som filsystem. Men logical eller primary? hovedisken er primary, og disken har vel egentlig vært primary tidligere. Men hva er å annbefale? Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 glem det... Gadd ikke å vente på noen smarte råd, så jeg smallt det inn... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 glem det... Gadd ikke å vente på noen smarte råd, så jeg smallt det inn... 6000953[/snapback] Om du vil ha tilbake filene dine, prøv GetDataBack! Jeg fant alle filene mine som jeg egentlig hadde formatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå