ManheiM Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det er en ting jeg lurer på om økningen fra 3200+ til 3500+ er det verdt de få hundre lappene i forhold til ytelse? Tusen takk for alle svar Mvh Petter Omberg Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Vet ikke hvordan det er med prisene på prosessoren nå til dags, men om det kun er snakk om noen hundrelapper vil jeg si det er verdt det. Du klarer deg fint med 3200+, det er ikke det. Men har du pengene, så gå for 3500+. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Vet ikke hvordan det er med prisene på prosessoren nå til dags, men om det kun er snakk om noen hundrelapper vil jeg si det er verdt det. Du klarer deg fint med 3200+, det er ikke det. Men har du pengene, så gå for 3500+. 6000264[/snapback] Jo takk, får jeg har sett på forskjellige tester(fps) at den yter noen prosent bedre enn 3200+,og at den ligger rett under 3700+ i ytelse på forskjellige spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå