Gå til innhold

Ny PSU, hvilken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan liste opp noen av de bedre psu merkene. Hvem av dem du velger får lommeboka di bestemme. De yter bra alle sammen.

Seasonic, Enermax, Silverstone, Pcpc, Mist, Hiper, Fortron,

Alt er i tilfeldig rekkefølge

Se på seasonic s12 430w. Det er en kvalitets psu som kan drive fint et 6800ultra og mange harddisker. Itillegg er den veldig støysvak. Jeg har storebroren som jeg er meget fornøyd med.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Her har du ei strømforsyning fra Hiper som blir anbefalt overalt her på forumet. Den har også en ganske fin pris.

6001894[/snapback]

Kjøpte den for noen dager siden og den gikk rett i retur, yter ganske bra men bråker en del (ikke noe for en støydempet pc men sikkert helt ok for en normal maskin)..

Tagan er etter min erfaring de mest stille og stabile strømforsyningene (mest stille av de er versjonene med 2stk 80mm vifter opp til 480W).

Lenke til kommentar
Jeg kan liste opp noen av de bedre psu merkene. Hvem av dem du velger får lommeboka di bestemme. De yter bra alle sammen.

Se på seasonic s12 430w. Det er en kvalitets psu som kan drive fint et 6800ultra og mange harddisker. Itillegg er den veldig støysvak. Jeg har storebroren som jeg er meget fornøyd med.

6000126[/snapback]

Og du nevner ikke merket som kanskje er det aller beste? OCZ er å anbefale for trådstarter om han føler lommeboka tåler det.. Det er kvalitet uansett hvordan man vender på det, fra selve strømforsyningen, via koblingene og til ledningene.

Lenke til kommentar

6000126[/snapback]

Og du nevner ikke merket som kanskje er det aller beste? OCZ er å anbefale for trådstarter om han føler lommeboka tåler det.. Det er kvalitet uansett hvordan man vender på det, fra selve strømforsyningen, via koblingene og til ledningene.

6002240[/snapback]

Jeg har prøvd ut mange forskjellige strømforsyningner gjennom årene og ocz var en av dem som skuffet mest. Trodde jeg skulle få en knall psu som holdt det den lovet. Hadde modstream 520w, men den var ustabil som f***. Den klarte rett å slett ikke å dra systemet mitt å ha spennings drops osv. Ocz er ikke en av de beste innen psu hvis du har gjort litt research. De har en god psu, og den heter ocz powerstream 600w som ikke selges lenger. De andre er middels. Skal man ha det beste, så går man for pcpc. Enermax, silverstone og seasonic står alle høyere enn ocz innen psu.

Ocz sine psu'er dør som fluer hvis du virkelig belaster med noen godsaker. Mange på forumet har erfart det.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...